Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Temmuz '16

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

En Çok da Ben'li Duygulardan...

En Çok da Ben'li Duygulardan...
 

Merhaba deli kanım
Ben geldim,
Aslında hiç gitmedim, gidemedim...
Bazen bir şarkının sözü olarak  kulağından kalbine süzüldüm, için için sızlattım seni
Bazen bir yağmur oldum yaz sonrası, ılık ılık yıkadım yüzünü
Bazen nefret oldum içinde,
(Belki de en güçlü halim buydu sende)
Aynadaki o kin dolu gözlerden yansıyan bendim!
Bazen de özlemlerin en koyusu oldum da gizli gizli iç çektirdim...
Ama ben senden hiç gitmedim.
Yıllara yüklenen o özlem ve nefret besledi sende olan ben'li duyguları
Anılar hiç bırakmadı yakanı
Aynı şehrin havasını soluduk seninle
Ama ayrı...
Kahramanı sen olan farklı hikayeler can buldu yine hayatında...
Kah güldürdü, kah üzdü zamanla
Sonu bıkkınlık veren yeni başlangıçların
Her bitişte ben yine sol yanındaydım!
İster nefret et
Küfürlerin en ağırı savrulsun  dudaklarından
İster özlem duy
Hasret bulutları eksilmesin başından
İstersen sev
Adım silinmesin gönül sayfandan

Ben geldim delikanım
Aslında hiç gitmedim
Gidemedim...

26/07/2016-Zonguldak

 
Toplam blog
: 11
: 170
Kayıt tarihi
: 28.09.06
 
 

Sevgi dolu bir ailenin yarım asıra yaklaşmış bireyiyim. Apartman köşelerinde, bilgisayar başında s..