Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Haziran '09

 
Kategori
Blog
 

En çok okunan bloglar ve nedeni?

En çok okunan bloglar ve nedeni?
 

Magazin,yaşama nedenimiz!


Yazdığım yazılara bakıyorum, özellikle kişsel gelişim ile ilgili yazılarım okunuyor ama ünlü biriyle ilgili herhangi bir yazı, yüz kat fazla okunuyor. Cinsellik, diğer kişilerin neler yaptığı, para ile ilgili herşey oldukça fazla okunuyor.

Ben Milliyet ailesinin sanal bir üyesi olmaya karar verdiğimde, blog yazarı arkadaşlarımızla, sanki gönül dostları gibi yakınlaşmıştık, katılım arttıkça bu yakınlığa, mesafeler girmeye başladı... Bunu bir sitem olarak yazmıyorum, ama durum böyle!

Ülkemizde ne yazık ki gerçek olan, samimi olan herşeyi dışlama, aşağılama ve önemsememe gibi bir meyil var.

Konservatuar mezunu bir arkadaşımız kadrosuzluk nedeniyle iş bulamayıp, solfej öğretmenliği ile üç kuruş kazanma çabası içinde, diğer yandan fiziksel verilerini sunan, müzikte okur yazar olmayan, bilgisiz ama piyasa koşullarında uzman biri akıl almaz ilgi ve maddi güç ediniyor.

Yan flüt çalmaya başladığımı, bunun kişiye çok ciddi olumlu katkılarını yazıyorum, diyelim ki 100 kişi okumuş, popüler bir isim ile ilgili yorum yapıyorum 600 kişiden fazla okuyan olmuş!

"Deli Deli Olma" filimi için Tarık Akan haftalarca piyano dersi almış, küçük bir sahne için, mükemmel bir film çekilmiş, bir kaç bin seyirciye ulaşmış. "Recep İvedik 2" filimini milyonlar seyretmiş.

Gerçek emeğe saygılı olmazsak, yalnızca para, seks, ilişkiler üzerine yoğunlaşırsak, nasıl çıkarız aydınlığa?

Aslında zor değil, biraz öze dönüp, kendimizi sorgulayalım, neden kıçını açan biri, yüreğini açan birine bin basar?

Okunmak kolay, konular belli, insanların ilgisini çekmek toplum yapısını bilen için çok basit, ama hiç unutmayalım nicelik mi nitelik mi?

Atalarımız boşuna dememiş "nerede çokluk, orada................... luk!!!

Samimi, bilgilendiren, güzel yazıları lutfen okuyalım arkadaşlar! Tepkisizlik kişiliğin ölümüdür, yaşamı desteklemeliyiz!

 
Toplam blog
: 258
: 2037
Kayıt tarihi
: 09.11.06
 
 

Ben İngilizce öğretmenliği yapan yurdum insanıyım. Yalnız öğrencilerim yetişkin arkadaşlar. Devlet m..