Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mart '16

 
Kategori
Egzersiz
Okunma Sayısı
513
 

En iyi biceps hareketleri

En iyi biceps hareketleri
 

Biceps hareketleri


İşte en etkili biceps hareketlerinin listesi burada. Hangi hareketlerin biceps gelişimi için daha etkili olduğu sorusunun cevabına geçmeden önce hangi hareketler olduğunu öğrenelim.
 
CURLS HAREKETİ
 
Curls hareketi için bicepsin bütün kasılmalarını içeren en etkili ya da mükemmel hareket olduğu yorumlarını yapan uzmanların sayısı da hiç de az değildir. Curls hareketi bir bençin ucuna oturularak yapılmaktadır. Aslında oturularak ve dambılla yapıldığı için seated dumbell curl hareketi olduğu da söylenebilir. Bu hareketin nasıl yapıldığını öğrenmek için videoyuyu dikkatli bir şekilde izlemenizi öneririz. Bütün ön kol kaslarını çalıştırdığı için çok etkili ve en temel harekettir. Brachioradialis,  brachialis, biceps ve anterior deltoids ana etki ettiği kas gruplarıdır. Buna ek olarak üst pektoral kasların çalışmasını da tetikler.
 
KONSANTRE CURL HAREKETİ
 
Curls hareketine göre daha izole bir harekettir yani curls hareketinin çalıştırdığı bütün kasları çalıştırmaz. Tıpki curls hareketi gibi bir bençin ucunda yapılmaktadır. Öncelikle etki ettiği bölge adı üstünde konsantre olması sebebiyle biceps kaslarıdır. Daha sonra brachialis ve brachioradialis kaslarını çalıştırmaktadır.
 
HAMMER CURL HAREKETİ (ÇEKİÇ HAREKETİ)
 
Alternatif hammer curl hareketi yani alternatif çekiç hareketi olarak bilinen bu hareket ile brachioradialis, biceps ve brachialis kaslarınızı geliştirebilirsiniz. Yeni başlayanlar için  uygun bir ön kol yani biceps hareketidir. Dambıl ile yapılır.
 
INCLİNE DUMBBELL CURL HAREKETİ (EĞİMLİ DAMBIL CURL)
 
Alternate incline dumbbell curl hareketi yani yukarı eğimli sehpada alternatif dambıl curl hareketi başlangıç seviyesinde vücut geliştirme yapanlar için alternatif bir biceps hareketidir.Güç artırmak için daha uygun bir egzersizdir. Bu hareket de izolasyon biceps hareketlerinden biridir.
 
EĞİMLİ SEHPAYA UZANARAK BARBELL CURLS HAREKETİ
 
Bu hareket izole bir biceps hareketidir ve yukarı eğimli bir sehpaya yüz üstü uzanarak halter ile yapılır. Ön kol kaslarının gelişimini sağlayan ve başlangıç seviyesinde olanlar için uygulanabilecek bir harekettir.
 
Şimdi gelelim en etkili olan biceps hareketleri hakkında yorum yapmaya. En etkilisi ilk iki tanesidir. Bu kişiden kişiye değişse de çoğunluk için böyledir.
 
 
http://www.kasgelistirmetv.net/en-etkili-biceps-hareketleri/
 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 6
Toplam yorum
: 0
Toplam mesaj
: 0
Ort. okunma sayısı
: 3746
Kayıt tarihi
: 09.07.14
 
 

Marmara Üniversitesi, Doktora öğrencisi Kaliteli beslenme, sağlıklı yaşam, vücut geliştirme, kilo..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster