Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mayıs '20

 
Kategori
Blog
 

Engelli anneleri

Merhaba Sevgili Milliyet Blog Okurları, Engelli Annelerinden Bahsetmek

İstiyorum, Bu yazımda Sizlere; Herkesin Annesi Kendine Göre

Özeldir Ama Engelli Anneleri Bir Başka Özel Ve Değerli.

Sağlıklı Bir Çocuğa Bakmak Biraz Daha Kolay Engelli Bir çocuğa İse

Çok Daha Zordur Bunu Kendi Annemden Biliyorum.

Onlar Yeri Geliyor Bizler İçin Eve Kapanıyor.

Bizler İçin Özgürlüklerini Kısıtlıyor. Biz Engeliler Annelerin Hayatlarına

Uyum Sağlamıyoruz Anneler Biz Engellilerin Hayatlarına

Uyum Sağlıyor Hele ki Engelli Bir Çocuk Okula

Gidiyorsa Ve de Küçükse Haberlerde Görüyoruz

Sırtında Taşıyanları. Çocuğum Okçusunda

Ben Ondan Önce Ölürsem Benden Sonra Kimseye

Muhtaç Olmasın Diye. Çok Zor Engelli Annesi olmak

Bir O kadarda Güzel Ben Biraz da Dini Yönünden

Bahsetmek İstiyorum Bu, Konunun.

 

Bakara suresi 155. ayet: Andolsun ki sizi biraz korku ve açlık; mallardan, canlardan ve ürünlerden biraz azaltma (fakirlik) ile deneriz. (Ey Peygamber!) Sabredenleri müjdele! 

 

Yani Bizlere Sıkıntı Hastalık Geldiği Zaman Sabredeceğiz.

Diyelim ki Bir Engelli Çocuk Sahibisiniz Ona Şefkat ile

Sevgi ile Sabır ile bakıyorsunuz Sizce Bu, ALLAH‘ın Katında ne

Demek? Azıcık Mantıklı Düşünülürse Kolay Kavranılır

Bunu Özellikle Engelli Çocuklarından Utanan ailelere söylemek gerekiyor Sanırım

Ama Ben İnanıyorum Ki Yok Böyle Aileler Sonuçta Bizler Engelli Olmayı Tercih

Etmedik bunun Bilincinde Olarak Yaşarsanız Daha

Kolay Kabullenirsiniz Engelli Çocuklarınızı.

 

Anneler günü yaklaşıyor. Bazılarımız anneler gününe ne alsak diye, düşünürüz.

Bazılarımız ise, o gün buruk olacak. Yetimhanede büyüyenler, annesi tarafından

Terk edilenler, annesi ölen engelli bireyler. Ben bir güne sığdırılmaya karşıyım,

 Diğer özel günlerde dâhil.  Bir anne, anneler gününde mi hatırlanmalı?

Ve ya bir engelli, engelliler gününde mi hatırlanmalı? O özel gün, geçince

Ne olacak peki? Annesini o gün, yanına alacak, huzur evinde kalıyorsa,

Anneler günü bitince de geri görüp bırakacak. Ne olmuş olacak? Ben annemi

Çok seviyorum olacak. Annelerimizin değerini bir günle ölçmeyelim.

Her gün öpüp koklayalım. Bir gün değil, her gün anneler günü olsun.

Engelliler üzülmesin o gün için hediye alamıyorum diye, illa o gün

Bir şey alacaksın diye bir kural yok. İnanın annemiz bizlerden hediye

İstemiyor, sevgi ilgi şefkat bekliyor. Onlar bizlere bir gün mü bakıyorlar? Hayır,

Bizler de annelerimize bir gün değil, her sahip çıkalım.

 

Gelecek nesil bizleri her gün ile örnek alsın bir günle değil.

 

Rukiye Türeyen!

 
Toplam blog
: 55
: 263
Kayıt tarihi
: 31.05.17
 
 

Rukiye TÜREYEN kimdir.     1980 yılında Sakarya'da doğmuştur. Üç aylıkken geçirdiği menenjit hast..