Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ağustos '17

 
Kategori
Blog
 

Erdal hocadan neler öğrendim?

Erdal hocadan neler öğrendim?
 

(Prof. Dr.) Erdal Ceyhan'dan neler öğrendim:

Tevazu ve iyi huylu karakter

Dikkat ve sağlam gözlem

YARGILAMAMAK-Öz düşünceye ve yaşama değer

Sürekli öğrenme ve öğretme isteği

SEVGİ ve sevgiden korkmamak

Verimli olma ve verme isteği

Aile ve aileye önem

Naziklik- Karşı taraf ne kadar çirkin olursa olsun

GÜNDEMİ takip etmek ve yorumlamak

MEMLEKET SEVGİSİ

Şiir sevgisi, şairlik

DOĞRU olanı yapma ve buna İNANÇ

TARAFSIZLIK- BİLİMSEL OLANINDAN

Bilimden ve bilimsellikten korkmamak

Elinden gelenin en iyisini yapıp sonuçlara İNANMAK

Uzun lafın kısası ADAM GİBİ ADAMLIK ve BİR İNSANIN BU KADAR ÇOK SEVİLEBİLDİĞİNİ öğrendim.

Şiirler içinde uyu Erdal Hocam...

Sevgilerimle,

ANIL

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..