Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ocak '09

 
Kategori
Güncel
 

Ergenekon Operasyonu

Ergenekon Operasyonu
 

"Ergenekon Operasyonu" Tuncay Güney'in 2 Mart 2001'de İstanbul Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlar Şubesi'nde verdiği ifade ve teslim ettiği bazı belgelere dayandırılıyor.

İstanbul Cumhuriyet Savcısı Zekeriya Öz de soruşturmayı Tuncay Güney'in ifadelerine göre yürütüyor.

İşte Savcı Zekeriya Öz'ün ifadesine dayandığı Tuncay Güney'in gerçek kimliği!

12 Mart 2008 tarihinde CIA AJANI TUNCAY GÜNEY'İN BİYOGRAFİSİ

Olarak Ulusal kanalda yayınlandığı şekliyle sizlere sunuyorum ve yorumu size bırakıyorum.

Tuncay Güney

Çorum'un Kargı ilçesi nüfusuna kayıtlı.

1972 doğumlu.

2001'de aldığı 10 yıllık ABD vizesiyle, 7 yıldır New York'ta yaşıyor.

Tuncay Güney, CIA denetimindeki "New York Institutes" adlı web sitesinin Genel Yayın Yönetmeni!

Babası, Tuncay Güney çok küçükken ölüyor. Yetim ve yoksul. Çorum'da okurken İmam Hatip Lisesi'nde "ağabeyler" tarafından fark ediliyor. İstanbul'a getiriliyor. Ünlü "babalar ve oğullar" uygulamasına maruz kalıyor. Kişiliği yok ediliyor. Suç işleyecek bir makine haline getiriliyor. Irzına geçilerek eşcinsel yapılıyor. Önce İsmail ağa dergâhına yerleştiriliyor.

Sonra hızla ilerliyor Fethullah Gülen’in tarikatına dâhil oluyor. 1989–1991 yılları arasında Fethullah Gülen’in özel kalemi olarak cemaatte görev yapıyor. Altunizade’deki FEM Dershanesi’nin en üst katındaki Fethullah Gülen’in bürosunda randevuları o düzenliyor. Görüşmelere katılıyor. Samanyolu televizyonunun kurulmasını sağlayan ekipte yer alıyor. O dönemde Samanyolu televizyonunda programlar yapıyor.

Zamanın Başbakanı Tansu Çiller ve Bülent Ecevit'i bile programına konuk ediyor. 1993–1996 yıllarında Akşam gazetesinde muhabirliğe başlıyor. 1998 Ocak'ında yayın hayatına başlayan haftalık Strateji dergisinin Haber Koordinatörü görevini yürütüyor.

Tuncay Güney'in o dönemde yaptığı eylemleri de kendi ağzından aktaralım:

—Doğu Perin çek’in Bekaa kampında Abdullah Öcalan'la yaptığı görüşmelerin fotoğraflarını PKK'dan alıp MİT'e getirdim. Lübnan'da PKK'nın adamıyla buluşup, fotoğrafları teslim aldım, getirip teslim ettim.

—Fethullah’çıların Erbil'deki kolejinin kapanmasını önlemek için PKK'ya 15.000 doları ben götürüp verdim.

—Tansu Çiller ile Abdullah Çatlıyı birlikte gösteren fotomontaj fotoğrafı DYP milletvekiline 2, 5 milyar lira karşılığında sattım.

—Büyük Birlik Partisi'nin kuruluşu için Fethullah Gülen’in verdiği para destesini Muhsin Yazıcıoğlu’na teslim ettim.

 
Toplam blog
: 9
: 930
Kayıt tarihi
: 29.11.07
 
 

01 Ekim 1971 İstanbul... Mali müşavirim... Mesleğim ve sevdiklerimden arta kalan vaktimde, stres aza..