Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Temmuz '07

 
Kategori
Anılar
 

Eski topçudur ooooooo

Eski topçudur ooooooo
 

2005’ in Ağustos ayı..

Adrasan’ da tatildeyiz..

Hava bunaltıcı, denizle aram yok..

Derenin üzerine çardaklar yapmışlar, sabahtan akşama kadar çardaklarda oturuyor, kah ördek ve balıklara ekmek atıyorum kah kitap okuyorum. Akşamın olmasını bekliyorum

Tatil arkadaşlıklarını bilirsiniz, bir haftada samimi olunur, beraber yenir, beraber içilir.

Ayrılırken ağlanır, helalleşilir, telefon numaraları havalarda uçar.

Tatil bittikten sonra kimse kimseyi aramaz.

Bende bir tatil arkadaşı buldum kendime

Namı değer Arif Hoca...

Suyun akarına gitmeyi, uçan kuşun kanadını kırmamayı, arada da safa yatmayı severim.( huyum kurusun)

Çokta kolay arkadaş bulurum.

Arif Hoca Akşamları bizim kaldığımız otelde merdivenlere oturup hem gitar çalıyor, hem şarkı söylüyor.

Kendisine “hoca” denmesinin sebebi de gelen tatilcilere, hızlandırılmış gitar kursları vermesi..

Kimsenin bir haftada bir şey öğreneceği yokta maksat Arif hoca yolunu bulsun. Çorbayı çıkartsın.

Ellili yaşlarda gitar hocası nasıl olur?

Karizmatik.

Saçlar uzun olacak bir kere, Arkaya kuyruk yapılacak. Top sakal bırakılacak, toparlak güneş gözlükleri takılacak..

Gündüzleri odadan çıkılmayacak, geceleri “fink” atılacak...


Bizim hocada öyle.

“ Hocam inanılmaz çalıyorsunuz” diye başladığımız diyalog iki üç günde dostluğa dönüştü, ben de onun yanında ufaktan darbuka çalmaya başladım.

Maksat çevre olsun..


Hoca “Meydan LAROUSSE” gibi bilmediği yok.


Bir sabah; kahvaltıyı ettik, derenin üzerindeki yerimizi aldık.Havadan sudan laflıyoruz..

Acı dolu bir çığlık duyduk, koşarak çığlığın geldiği yere gittik.

Basket maçı yapan çocuklardan bir tanesinin ayağı burkulmuş, bizden önce orta yaşlı bir bayan olay yerine gelmiş, müdahale etmeye çalıyor.

Arif hoca atladı olaya hemen orta yaşlı bayanla tarihi diyalogu gerçekleştirdi

“ İzin verir misiniz, ayağı kırılmış olabilir”

“ Ben baktım beyefendi bir şey yok”

“ Bir de ben bakmak istiyorum”

“ Beyefendi ben doktorum”

“ Olsun, ben de yirmi sene futbol oynadım”.

FOTO: http://lykia-edrassa.azbuz.com

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..