Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mart '08

 
Kategori
Mizah
 

Espiri yapmanın yaşı yoktur...

O y oy oy oy oyyyyyyyyyy. Şincik nedii diyseniz, bir net dilidir gidiii, gözel Türkçe 'miz katlediliyimi diyiniz.) Hee işin bu yönüne bakarsahh tabe katledilii.. Heç işin epiri yönüne de bakılii mi.. Didim az bele yazim. Beni okuyan herkejin acıkta olsa yüzünde tebessüm ettiriyim yaww, günün yorgunluğu ya da stresini az da unutturiyim. Bilmemki eyi mi ettim .)

Belki bu tip yazımdan kiminiz güldünüz, kiminiz kızdınız.. Kiminiz de çok saçma buldunuz.. Amacım güzel Türkçemizi katletmek değildi.. Nerden yola çıktım bu konuya derseniz birçok ya da bazı komedi türü oyunlar, yazılar, talk show lar böyle değil mi sizce... Bizler bu tip saçmalıklara gülmüyormuyuz.. Aslında saçmalıkta demesem iyi olucak. Zaman zaman hepimiz bu tip şeylere dahi ihtiyaç duyarız, ruhsal olarak rahatlama adına.. O yüzden haksızlık etmiş olurum ..

Hiiiiiiiiiii hayla saçmalık diyimmmm. Bana kıjdınız mı?

Hatam oldu ise af ola.. Bir örnekleme getirmek istedim sadece..

KALIN SAĞLICAKLA...)))))))

 
Toplam blog
: 88
: 850
Kayıt tarihi
: 08.10.07
 
 

İnsanın insanlara verdiği değerlere sahip çıkılmazsa İNSANLIK ölür.. Önce değerlerimize sahip çık..