Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Şubat '16

 
Kategori
TV Programları
 

Esra Erol’ün yeni trolü kim?

Esra Erol’ün yeni trolü kim?
 

Kim bu kadın? :)


Geçtiğimiz yıl Ardahan, Çıldır Aktaş’ta çalışıyordum. Akşam işten döndükten sonra lokalde arkadaşlar hemen evlilik programlarını açıyorlar ve tiplere bakıp acayip eğleniyorlardı. Ben de ister istemez izlemek zorunda kalıyordum. Şimdi buraya birkaç satır yazdım ki dosya açılmadan asıl yazacaklarım okunmasın diye. :)

Yazıların okunma durumuna baktım. Bir yanda ciddi yazılar iki elin parmaklarını bulamazken TV programları yazıları binleri geçiyor. Sevgili okur, sizi kandırdım, açıp yazıya bakasınız diye. Haberiniz yok mu? Atı, deveyi alan Üsküdar’ı geçtikten sonra sütünü içiyor, sonra atın güzel yerlerinden, devenin hörgücünden sabah kahvaltısı yapıyor. Biraz çevrenize duyarlı olun. TV izlemek istiyorsanız TV orada hazır ve nazır.. Sizi bilgilendirmeye çalışıyor. Hadi, peki tamam. Bu yazıları okuyun, ama biraz da ciddi yazılar okuyun. Burada bir sürü insan emek sarf edip bir şeyler yazmaya çalışıyor. Emeklerine yazık etmeyin. Onları da biraz düşünün. Sağlıcakla.

Yahu ısmarlama evlilik olur mu? Tanımadan etmeden? Ama amaç o değil ki...

Esra Erol’ün yeni trolü kim? Ne bileyim? Attım kafadan işte. Hangi kanaldaydı? Program devam ediyor mu? Ha trol ne demekti?

 
Toplam blog
: 153
: 18932
Kayıt tarihi
: 27.09.09
 
 

Antakya 1955 Doğumluyum. O.D.T.Ü. Mimarlık Fakültesi 1982 Mezunuyum. O zamandan beri firmalarda m..