Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Şubat '17

 
Kategori
Yapı / İnşaat
 

Ev sahibi olmak ister misiniz?

Ev sahibi olmak ister misiniz?
 

“İyi günler, inşaat halindeki evleriniz için bana bir broşür göndermişiniz. Daha detaylı bilgi alabilir miyim?

“Tabii efendim. İstanbul’un en değerli bölgelerinden Kadıköy’de, geleceğin mimarisiyle geleceğinize yatırım yapmanın tam zamanı. Farklı daire seçenekleri ve zengin sosyal olanaklarıyla sizi bir efsaneyi yaşamaya davet ediyoruz.”

“Çok güzel de, sanki bölge bana biraz uzak gibi geldi.”

“Hiç olur mu efendim? Yaşam alanımızın bulunduğu bölge Sabiha Gökçen Havalimanına 20 dakika, Atatürk havalimanına 30 dakika mesafedir.”

“Ama benim helikopterim yok ki!

“Nasıl anlayamadım efendim?”

“Sizin söylediğinize göre Sabiha Gökçen Havalimanı’ndan  Atatürk Havalimanına 50 dakikada gidiliyor.  Bu kadar zamanda ancak helikopterle gidilebilir. Yoksa kendi aracımla nasıl gidebilirim ki?”

“Aracınızla giderseniz Fatih Sultan Mehmet köprüsü 19 dakika, 15 Temmuz şehitler köprüsü 10 dakika mesafede. Arzu ederseniz Avrasya tünelini de kullanabilirsiniz.”

“Herhalde bu dedikleriniz Pazar sabahı saat 06 için geçerli. Çünkü o gün sabah saatleri dışında başka türlü  gitme imkanımız yok ne yazık ki. Malum trafik…”

 “Eğer aracınızla gitmezseniz metrobüs 5 dakika, metro 10 dakika, Marmaray 14 dakika, sonra metro yine 25 dakika…”

“Tabi o duraklara uçarak gidersem o kadar zamanda alabilirim. Neyse bu konuda anlaşamayacağız herhalde.

“Efendim fiyatlarımız da çok uygun.”

“Öyle mi? Şartlarınız neler?”

“Siz  ne kadar büyüklükte bir daire istiyorsunuz?”

“3+1 tercih ediyoruz.”               

“İyi çok güzel. Biz hiç peşinat almadan hemen tapu veriyoruz.”

“Tamam çok iyi.  Peki aylık taksitleriniz nasıl?”

“3+1 için 2900 TL. den başlayan taksitlerimiz var. Sizin için uygun mudur efendim?”

“Aşağı yukarı bir ev kirası  kadar. Bu miktar bütçemize uygun. Peki başka ödemeler?”

“Her altı ayın sonunda bir ara ödeme alıyoruz. 50 bin lira kadar. Ayrıca her 12 ayda bir de 4 defa 100.000 liralık ara ödemeler daha alıyoruz.”

“Yani altı ayda bir 8 defa 50 bin lira, 12 ayda bir de 4 defa 100.000 lira ara ödeme alıyorsunuz.^

“Aynen öyle efendim.”

“Bu dairelerin aylık aidatları da az değildir herhalde.”

“Çevre bakımı, güvenlik, havuz, sosyal aktivitelerden yararlanma gibi toplam 1000 $ civarı bir aidat düşünüyoruz.”

“Anladım ama, merkeze bu kadar uzak bir yere bu kadar para veremem.”

“Ama hiç peşinatsız hemen tapu veriyoruz.”

“Siz yine vermeye devam edin, ama bana değil.”

 

 
Toplam blog
: 974
: 3444
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

2017 Basın özgürlük endeksine göre 180 ülkeden 155. sırada olan ülkemizde yemek tarifleri  ve tel..