Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Nisan '12

 
Kategori
Deneme
 

Eyvah galiba ben kominist oldum:)

Eyvah galiba ben kominist oldum:)
 

Uyu Deniz efendi uyu:)


“Arasam sorsam bakınsam sağa sola

Kitap defter karıştırsam

Matematik gerçeği sorgulasam

Bana yakışan budur desem

Hesap veren olsam

Kendime ve insanlığa

‘Üreyen entelektüel ülkücü’ olsam

Hem çalışsam hem çoğalsam

El eline bakmasam

El eline bakmasa insanlarım

El eline bakmasa ülkem

Elde ne varsa bende de olsa

Yetinmesem

Eller bende olana imrense

Böyle olsam böyle olsa ülkem

Ve insanlarım

Gülen gözlerle baksam

Öyle bakılan olsam

Elimden dilimden zarar gören olmasa

Doğru sözlü olsam

Doğrudan yana dursam

Paylaşsam bende olan ne varsa

Dayanışsam benimle olan olmayanla

Güçlü mü güçlü

Büyük bir güç olsam

Dostluğu yaysam düşmanlığı yok etsem

Bu ülke bu güzel ülke

Dolup taşsa güzel insanlarla

Birlik beraberlik şaha kalksa

Ayrımız gayrımız kalmasa

Barış doğsa ‘beyaz güllerle’

İnsanlarımız barışta boğulsa

 Olacaksa ölüm böyle olsa

Ben, ben olsam herkes kendi olsa

Öğrensem kendimi öğrensek kendimizi

Öğrense ülkem kendisini

Bilinç vursa damgasını sevgiye

Cumhuriyet öğrense

Devlet öğrense

Yöneten olsa seven olsa

Adam yerine koyan olsa

Can nedir canan nedir bilse

O gözle baksa

Bilim gelse teknik gelse

Kültür gelse sanat gelse felsefe gelse

Matematik gelse mantık gelse

Edebiyat gelse

Biz, biz olsak

Dürüst mü dürüst

Samimi mi samimi

Güzel düşünsek güzel ifade etsek

Güzel, güzel güzele yoğunlaşsak

Güzel karşımıza çıkıverse

Saygı çıksa

Sıra bilinci çıksa

Hukuk çıksa

O devlet şu devlet bu devlet

Benim devletim

Kâhya değil benimki olsa”

***

Olsa:)

 


 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..