Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ocak '11

 
Kategori
Futbol
 

Fenerbahçe farkı... Fenerbahçe 2-0 Trabzonspor

Fenerbahçe farkı... Fenerbahçe 2-0 Trabzonspor
 

Fenerbahçe kendi stadında önemli bir galibiyet elde etti...


Ligde liderliği kovalayan iki takım karşı karşıyaydı bugün, Fenerbahçe ve Trabzonspor... İkisi de bence formdalardı. Bursaspor'un Galatasaray'dan üç puan aldığı bu haftada, iki takım da mutlak galibiyet hedefindeydi. Fakat bana maçtan önce sonuçla ilgili fikir soranların hepsine, "Fenerbahçe alır. Hiç olmadı beraberlik olur, bence Trabzonspor'un pek şansı yok." demiştim. Bunu söylememin sebebi, Fenerbahçe'nin özellikle iç sahada oynadığı olumlu futboldu.

Bugün sahadaki futbola bakarsak, Fenerbahçe iyi başladı. Özellikle paslaşmalar dikkatimi çekti. Beşiktaş maçının da bir kısmını izlemiştim, orada Guti-Quaresma-Simao üçlüsü nasıl paslaşıyorsa, öyle bir paslaşma vardı Fenerbahçe'de. Özellikle sağ kanattan etkili geliyordu sarı lacivertliler. İlk gole bakarsanız, golün geleceği bence belliydi. O korner olduğunda, Lugano'nun kafayla gol atabileceğini rahatlıkla anlayabildim. Golün tekrarına bakınca Lugano'yu ayrıca tebrik ettim, rakibi formasından o kadar çekmesine rağmen ondan kurtulup güzel bir gol attı. Niang'ın golünde bence yoruma gerek yok. Fevkalade. Niang'ın gol vuruşu tek kelimeyle mükemmeldi.

İlk yarıdan sonra babamla maç hakkında konuşurken, babam bana ikinci yarıda muhakkak kırmızı kart olabileceğini söyledi. Hak verdim çünkü maç sertleşmeye başlamıştı. İkinci yarı, futboldan daha çok futbolcuların sertliği ve çıkan kartlar ön plandaydı. Selçuk'a ve Glowacki'ye verilen kırmızı kartların doğru olduğunu düşüyorum. Son dakikada Tayfun'a verilen kart hakkında yorum yapamayacağım. Fakat onun dışında Bünyamin Gezer'in kartını kullanmadaki tespitlerinin yerinde olduğu kanaatindeyim.

Fenerbahçe bence gerçekten iyiydi, mücadeleciydi bugün. Pozisyon bulmakta çok fazla zorlanmadı. Trabzonspor için kötü diyemeyiz fakat bence Trabzonspor pozisyon üretmekte zorlandı. Bordo mavililer bana göre iyi paslaştılar, rakip yarı sahaya da iyi gittiler fakat gol pozisyonu bulamamakla beraber, defansta da açıklar verdiğini düşünüyorum. Bu konularda önlem alınması Trabzonspor'a olumlu yansıyacaktır, şampiyonluk yolundaki bir takıma yakışan bir futbol bence daha üst düzeyde olmalıdır, bana göre Trabzonspor önceki maçlardaki futbolunu yansıtamadı sahaya. Fakat yine de bence futbol olarak, seyir zevki olarak iyi bir maçtı.

İki tarafı da tebrik ediyorum, yollarının açık olmasını temenni ediyorum...

 
Toplam blog
: 313
: 1350
Kayıt tarihi
: 21.03.07
 
 

1996'nın ilkbaharının dünyaya getirdiği birçok çocuktan biriyim. Milliyet Blog'da yazmaya yaşım h..