Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ekim '12

 
Kategori
Futbol
 

Fenerbahçe Yönetimi, Alex'in mi İpini Çekti, Yoksa kendisi ve Aykut Kocaman'ın mı İpini Çekti?

Fenerbahçe Yönetimi, Alex'in mi İpini Çekti, Yoksa kendisi ve Aykut Kocaman'ın mı İpini Çekti?
 

  • Öğreniyoruz ki Fenerbahçe’de Kaptan Alex kadro dışı bırakılmış. Gerekçesi ise, Kasımpaşa maçında Fenerbahçe golü yedikten sonra gülmesi…
  •  
  • Alex’in gülmesinde ben tuhaf bir şey görmüyorum. Aklı başında herkes bu duruma güler. Elinizde son derece iyi futbolcular olacak ve bu futbolcularla bir türlü takım olma hüviyetini yakalayamayacaksınız. Tabii ki bu durumun en önemli müsebbibi takımın teknik direktörüdür.
  •  
  • Ne yapıyor teknik direktör ve yönetim?
  •  
  • Hemen karar alıyor ve Alex’i kadro dışı bırakıyor.
  •  
  • Neresinden bakarsanız bakın tam bir komedi. Neresinden bakarsanız bakın tam bir fiyasko. Bir takım bu denli amatör bir bakış açısıyla yönetilemez.
  •  
  • Yönetim ve Aykut Kocaman bundan sonraki süreçten ne bekliyor? Alex kadro dışı kalınca sihirli değnek değmişçesine takımın bir anda düzgün bir futbol oynayıp başarılı olacağını mı sanıyorlar?
  •  
  • Güldürmeyin…
  •  
  • Sorun Alex değil. Sorun Aykut Kocaman… Geldiğinden beri hemen hemen her yıldız futbolcusuyla polemikler yaşadı. David gibi bir futbolcuyu takımdan uzaklaştırdı. Emre’yle, Semih’le, Dia ve Stoch ile yaşadıkları… Üst üste koyun, bir teknik direktör ancak bu denli amatör düzeyde futbolcularıyla ilişki içerisinde olur.
  • Alex’in kadro dışı bırakılması da, amatörlüğün tescillenmiş halidir.
  •  
  • Kaptan Alex, Fenerbahçe camiasının ahlakına ters düşen ne yapmıştır? Her sezon açılışından önce, ille de “Alex’in olmadığı bir takım yaratacağım” diyen Aykut Kocaman, neden sürekli Alex’i hedefine almıştır?
  •  
  • Alex’in yaşı 35 olmuştur ve bu futbolcu zaten, şunun şurasında sezon sonunda öyle veya böyle çekip gidecektir. Bu futbolcuyla sorunsuz bir şekilde ayrılmayı beceremedi Aykut Kocaman ve yönetim. Alex ne türden bir günah işledi de, Aykut Kocaman sürekli Alex’le uğraşıp durdu?
  •  
  • Fenerbahçe yönetimi Alex’İ kadro dışı bırakarak aklı ve izandan yoksun bir kara almış ve daha net bir şekilde söylersek, hem kendi ipini, hem de Aykut Kocaman’ın ipini çekmiştir.
  •  
  • Gelişmeleri hep birlikte izleyelim…
  •  
  • Önce “Beşinci haftadan itibaren Aykut Kocaman’ın istifası gündeme gelir” diyordum, şimdi ise “En fazla bir beş hafta sonra, hem yönetim, hem Aykut Kocaman birlikte istifa etmek zorunda kalırlar” diyorum.
  •  
  • Bu saçmalıklardan başka bir sonuç çıkmaz. Bekleyip göreceğiz.
  •  
 
Toplam blog
: 1509
: 1145
Kayıt tarihi
: 07.08.07
 
 

Yazarım... Okurum... Öğrencilik yıllarımda çok yazdım... Kompozisyon derslerinde yazdım... Duvar ..