Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ocak '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Fikirlerim geldi

Fikirlerim geldi
 

Milliyet blogerleri olarak buluştuğumuz toplantıda, editör arkadaşlara blog gazetesi veya dergisi önerimi yapmıştım. Onlarda maliyet ile ilgili olarak çözüm bulurlarsa olabileceğini söylediler. Bence aslında kendi kendini kısa sürede finanse edebilir böyle bir yayın. Çünkü bizler binlerce yazı arasında bulunup okunuyorsak, bilinir hale geldiğimizde çok daha fazla okunur ve internette de görüntüleniriz. Zaten verilen rakamlar da oldukça tatmin ediciydi. Bu nedenle fikrimde ısrarlıyım.

İkincisi yine bir aspagaras gazete fikriydi. Sevgili editörlerim hatırlayacaklardır, ilk haberide ayak üstü yazdım. Çok beğendiklerini düşünüyorum. Bu gazete sanırım bir ilk olur dünyada. Çok okunacağından eminim. Yapılmazsa ne olur? Ben asparagas haber diye bir başlık açar günlük haberlerimi yazarım tabiki.

Üçüncü fikrimse daha farklı. Bir profesyonel gazeteci ve iki bloger (bir bayan bir erkek) veya bir bloger (Toyota ile keşfedin ile olabilir) bir dünya gezisi yaparak gözlemlerini paylaşabilirler. Bu fikirde sanırım gerçekleşmemiş bir fikirdir. Hatta benim bisikletle gezi fikrimi hayat geçirebilme olanağım da olabilir. Yoksa otomobil firmasının sponsorluğunda olabilecek bir proje olabilir. Çok da keyifli ve dolu dolu bir proje olacağını düşünüyorum. Yanıma milliyetten bir profesyonel arıyorum.

Başladığımız işi geliştirmek ve başarılarla sürdürmek sanırım kişisel olduğu kadar bizler milliyet ailesi olarak da büyük keyif alacağız. Milliyet yöneticilerinin desteğini bekliyorum. Kimbilir daha nice fikrim gelecek ama öncelikle birini hayata geçirmeliyiz.

 
Toplam blog
: 144
: 2687
Kayıt tarihi
: 01.07.06
 
 

Ziraat mühendisi ve iktisatçıyım. yatırım danışmanlığı ve kişisel gelişim konularında  Simurg Con..