Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ocak '09

 
Kategori
Futbol
 

Fortis Türkiye Kupasında yolumuza devam

Fortis Türkiye Kupasında yolumuza devam
 

Tatsız ve tuzsuz bir maçın ardından.


Onunla son kez beraber oluşumuzdan bu yana 26 yıl geçmiş.

1983 yılında Türkiye Kupasının sahibi Fenerbahçe idi. Yıl 2009 olmuş. Ve ben geçen 26 yıl oldu diyorum halen bu takım bu kupayı almamak için elinden geleni yapıyor izlenimini veriyor bana.

Futbol doyumsuz gibi geldi bana. Tat vermedi tuz vermedi. Öylesine bir maç oldu. Neyini anlatayım ben size bu maçın.

Zaten lig maçı oynuyoruz. Bu maç da nereden çıktı. Boşuna oynanılan bir maç dercesine yorgunluk stres mi atıyoruz ne? Adeta takımın beyni dediğin oyuncularını fazla hırpalamamak için yedekte bulunan oyuncuları sahaya sürmekten başka bir işe yaramıyor açıkçası. Alex yok, Edu yok, kaleci Volkan Demirel yok. Tabi Güiza’da yok. Gerçi Güiza’nın yokluğu ve onun yerine giren Semih’in var oluşu beni sevindirdi ama ne yazık ki maçın sonlarına doğru Güiza’nın girişi neyi değiştirecekti sonucu. O ana kadar hiç bir varlık gösteremeyen Verderson’u çıkartıp çift santraforla devam etseydin son dakikalarda bulacağın bir gol bir üst tura taşıyabilirdi. Bu fırsatı da kaçırdın be dede.

Farkında mısınız takım uzun zamandır da gol yemiyor. Allah nazardan saklasın hep böyle devam etsinler. Kendi kendime hep sormuşumdur. Yedek kaleciye görev verilmeli mi diye? Bana kalırsa devamlı yedek kalaksa önemsiz maçlar da yedek kaleciyi sahaya sürmek tecrübe acısından bence iyi olur. Düşünebiliyor musunuz bir derbi maçı esnasında mesela Galatasaray ile yaptığımız maçta Volkan Demirel sakatlandı maçın başında ve değiştirmek zorunda kaldın. Kiminle Volkan Babacanla. Böyle maçlarda onu oynatmamış olsan o kalecinin durumunu düşünebiliyor musunuz? Ve şu anda benim görüşüme göre birinci kalecimiz Volkan Demirel kadar başarılı.

Bir de ileri uç biraz iş yapabilse yani. Fena olmayacak gibi geliyor bana.

Ve iyi ki de varsın Deivid. Sen olmasan belki bu maçta gol olmayacak. Senin varlığın bize yetiyor. Bütün sevgilerimi sana gönderiyorum Deivid. Öpüldünüz.

Ve son bir hatırlatma. Stadımız Avrupa ayarında olmasına rağmen sahanın yeşil örtüsü olan çimenlerinde bir eser kalmamış. Hâlbuki 2009 UEFA Kupası finali bu stat da yapılması kararlaştırılmıştı. Fenerbahçeli yöneticilerin bu konuda daha duyarlı olmasını dilerim.

Fenerbahçe’mizin bu sene Fortis Türkiye Kupasını almayı ümit eder takıma bu sene ki tüm maçlarında başarılar dilerim.

Bu blog Canlı Maç Anlatımı sayfamızda da yayınlanmaktadır

 
Toplam blog
: 540
: 3176
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..