Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Şubat '10

 
Kategori
Blog
 

Galatasaray aşkına Lig Tv

Galatasaray aşkına Lig Tv
 

Uzun zamandır alsam mı almasam mı diye ikilemde kalmıştım. Evvelce Galatasaray’ın maçlarını izlemeye babamlara giderdim, problemimiz yoktu. Ancak İstanbul’a taşınınca Lig Tv izleyecek yer bulmak hususunda sıkıntı baş gösterdi. Taşındık taşınıyoruz, yerleştik yerleşiyoruz, hacı olduk oluyoruz derken futboldan uzak kaldık. Olacak iş mi yahu. Duruma el koymak gerekiyordu.

İnternetten başvuru yaptığımın ertesi günü gelip bağladılar. Kampanyayı kaçırmayalım diye erken davrandık da, receiver ile azıcık sıkıntım var. Lig Tv başlangıç paketi dedikleri ve sanırım bugün sonra eren kampanya ile aylık 34.90 TL’na abone ettikleri pakette 90 TL receiver parası ile 40 TL aktivasyon-kurulum ücreti veriyorsunuz. “Tamam” dedik verdik. Ancak receiverin tepki süresi uzun geldi bana. “Guide” tuşuna bastığımda ekrana program listesinin gelmesi yaklaşık 10 saniye sürüyor. Sayfa ilerlettiğimde de aynı şekilde listenin dolması 10 saniyeyi buluyor.

Bir de kumandanın ses tuşu çalışmıyor.

Kurulumu yapan servise telefon edip durumu sordum. Meğer bu cihazda ses özelliği yokmuş. Ses açıp-kapatma işlemini TV kumandasından yapacaksınız dediler. “Tamam” dedik, boyun eğdik. Lakin cihazın tepki süresi neden uzun” diye sorduğumuzda bir cevap alamadık. “Bir hafta filan geçsin düzelir” dediler. Süre ile ilgili bir sorun mudur onu da bilmiyorum. Zira daha önce hiç Lig TV abonesi olmadım. İlk kez milli oluyorum. Biraz acemiliğim var. Bilenler bi zahmet deyiversin de bu sorun mudur, değil midir öğrenelim. Yahut Digiturk’ten daha yetkili biri de cevap verebilir belki bu yazıyı okursa…

Neyse efendim. İşte Lig Tv’yi aldık. Madem evde maçları izleyebileceğim o zaman bundan sonra daha çok maç yazısı yazarım diye düşündüm. Zaten istidadım da o yöndeydi. Zira fikir-zikir içeren yazılara kimse tevessül etmiyor, emek zayi oluyor. Bari piyasa koşullarına uyum sağlayalım. Popüler mevzularda kulaç atalım dedik.

Hal böyle olunca kategorimi değiştirmek icap etti. Tamam yine mizah temel ögem olarak kalacaktır. Zira hayata bakışım mizahtır. Dolayısıyla futbola da genellikle bu pencereden bakıyor olmamı kimi arkadaşlar yadırgamasın. Ancak bu her şeyi sulu-sepken yapacağım demek değil elbet. Seviyeli mizah severim anlayacağınız :)))

Kategori kısmını hallettikten sonra sora geldi sayfama bir isim bulmaya. Aslında anket yapacaktım. Halkıma sorayım diye düşünmüştüm. Aklıma gelen alternatifler, “ceza sahası”, “enstantane”, “kontr-piye”, “pivotum benim”, “bloklar arası mesafem kadar konuşurum”, “dar alana iteleme beni” ve “kolektif bakış açısı” idi… Zevce hazretlerine de bir danışayım dedim. Malum bizim evde son sözü hep ben söylerim. Zira zevce hazretlerini onaylayan son makam ben oluyorum. “TOP YUVARLAKTIR” olabilir sayfanın adı deyince akan sular durdu. “Hay-hay” diyerek yine son sözü ben söylemiş oldum :)

İşte kısaca hikayemiz böyle. Şimdi sıra geldi maçlara. Daha doğrusu yazmaya Cuma günü başlamıştım zaten. “Yahu adam Lig Tv olan bir yakınını evine gidip temelli yerleşti herhalde, baksana bütün maçları izlemiş” diye hakkımda fesat fesat düşünenler olabilir diye durumu açıklama ihtiyacı hissettim. Durum kısaca bundan ibarettir. Eş-dost-akraba ve yakınlarıma duyurulur.(Zira insanın kendi akrabaları tarafından pek takip edilmiyor oluşu iyi bişey değil arkadaşlar. Zevce hazretleri ile iki ablamı hariç tutarsak sair akrabalarım yazılarımı okumuyor. Biliyorum. Ama bilmiyorum neden? Bana gıcık oluyorlardır belki de. Geçen gün yeğenim okuduğunu söyledi ama politik mi davrandı tam şeyedemedim:)))))

 
Toplam blog
: 656
: 1708
Kayıt tarihi
: 08.12.08
 
 

Allah kimisine “Yürü ya kulum” demiş. Ben onu “Yürü, yaz kulum” anladım. Yürü anca gidersin manas..