Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Benden Bir Tane Daha Yok

http://blog.milliyet.com.tr/banadair

17 Mart '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Geceye mavi düştü

Geceye mavi düştü
 

Dün yine tutamadım minik incilerimi tek tek döküldüler, sol yanım acıdığı anda... Acılarıma, üzüntülerime intaharlarıma ramak kala yine yanımdaydın..

Geceye seninle başlamak ne güzel, sırt sırta verip konuşmamak. Sonra gözgöze gelip aynı anda su içermisin diye sormak, gülüşmek.. Gözlerin ne güzel ışıl ışıl.. Alnıma bir buse kondurup o buseyle hayata yeniden başlamak... Zor olmayan güzel hayallerim var kurduğumuz hayaller.. Ben sadece yüzünün hayalindeyim alnıma koyduğun busenin..

En çok yüzünü seviyorum senin, hiç dokunamadığım yüzünü.. Yüzün geceye benziyor, gözlerin şehrin ışıklarına, Dudakların bir çocuk masumiyetinde, dokunmak istiyorum yüzüne her karesine dudaklarımla keşfetmek istiyorum fatihi olmak yüzünün..

Geceye mavi düştü rüyamın en güzel yerinde güzel bir mavi. Kalenin içinde odamın balkonunda bekliyorum seni, rapunzel olmuşum kurtar beni yalnızlığımdan diye haykırırken sana. Bak saçlarım çok kısa tutamazsın onları, ama hissedebilirsin yüreğimdeki kuşla uçup yanıma gelebilirsin. Kapat şimdi gözlerini yüreğimdeki kuşun kanatlarını yüzünde hisset korkma üzmeyecek kırmayacak seni..

Bak yanımdasın artık 4 ayaklısın ben varım yanında.. Diğer ayağımı senin için feda ettim büyü bozulmasın diye.. ne güzel ne huzur verici, incilerim yine durmuyor. Senin için dökülüyor sakla onları ve iyi bak..

 
Toplam blog
: 11
: 518
Kayıt tarihi
: 29.05.09
 
 

02/03/1984 doğumluyum, lise mezunuyum bu sene açıköğretim muhasebe 1. sınıftayım. Özel bir bankanın ..