Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Eylül '20

 
Kategori
Deneme
 

Geleceği Tahmin Etmek

Bilinçli yaşayanların gelecekleri az biraz bellidir.

 “Sabaha çıkmaya senedin var mı?” derler ya işte rasgele yaşayanların sabaha çıkmaya senedi yoktur.

Rastgele yaşayanlar falcıya gider.

Ben sabaha çıkarım, ertesi sabaha da çıkarım, ömrüm bitmediyse 30 yıl sonraki sabaha da.

İnsanların hayatını etkileyen olaylar öyle her zaman olmuyor, oluyorsa da bizden kaynaklanmaz; çevremizdeki, neyse…

Şükür ben bu konuda duyarsız duygusuz biriyim, herkesin derdi kendine der yoluma giderim.

Yani benim gibilerin geleceği belirsiz olamaz.

Dünya için geleceği tahmin edemem ama kendim için ederim.

Hem kör kör karanlıkta yürünmez. Bakalım yarın ne olacak denir mi?

Bilinçsiz yaşayan kimseler için yarın ne olacağı bilinmez ve toplumdaki belirsizlik de bunların yüzündendir.

Bana ne onlardan, ben geleceğimi aşağı yukarı tahmin ederim; hatta ne zaman öleceğimi bile.

Bilinçli insan var olan bir hayatı yaşamaz, hayatı kendisi yapar.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..