Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

08 Aralık '13

 
Kategori
Şiir
 

Gene geleceğim...

Gene geleceğim...
 

Unutuldu kimi

Kokulu

Kimi renkli renkli

Mektuplar…

Ve çarpık çurpuk

Harflerle adı adresi

Yazılmış

İçinde kim bilir

Hangi sırları

Hangi büyük aşkları

Gizleyen

Define gibi “zarflar”

Ya elinde hazine taşıdığını

Bilmeyen “postacılar”

***

Uzun zamandır

Hiç “mektup” almadım ben

İçim ürperiyor…

Ya kalemler kırık ya yollar bozuk

Gelse de “postacı”

Elinde bana yazılmamış

“Mektuplar…”

Son bir kere de olsa

Yazsan göndersen

Postacı getirse

Açsam işaret parmağımla

Çarpık çurpuk adım yazılmış

“Zarfları”

Hayatın içine dalsam

Kokunu duysam

Gülen yüzünü görsem…

***

Unuttun galiba

Su dökmüştüm arkandan

Sen giderken

Hakkını helal et dediğinde

Allah korusun deyip

Üç kere vurmuştum tahtaya

O gün anlamıştım aslında

Bir daha dönmeyeceğini

Yanılmamışım

Çok uzun zaman oldu

Ne sen geliyorsun

Ne de kokunu taşıyan “mektuplar”

Gelseydi bir kere

İçine senin benim için

Hasretinle ördüğüm

“Sevgi kozalarını” koyacaktım…

***

Bugün asri mezarlıkta

Başucundaydım

Sen gelemedin ben geldim

Sanki kokunu duydum

Gül yüzünü gördüm

Yazamadığın “mektupları” okudum

İçim rahatladı…

Şimdi dönüyorum merak etme;

“Gene geleceğim…”

 

Erdoğan ÖZGENÇ

Adana 08.12.2013 11.34

 

 

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..