Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mayıs '07

 
Kategori
Güncel
 

Gidemiyenler için evde tek kişilik miting

Gidemiyenler için evde tek kişilik miting
 

İzmir....

Ya sen İzmirim beni böyle ağlatacak mıydın??

Mitingdeyim, ama yüreğimle kızım sabah aradı;

- Anne mitinge gidiyoruz ben kırmızı Orkun beyaz giydi, bayragımız gibi.. Merak ette annem dedi bize ulaşamazsın, çünki orada coşkudan duymazsak panik olma...

Olmam annem, izliyorum şimdi sizleri gelincik tarlası olmuş İzmirim Edip Akbayram türkülerini söylüyor

- Güzel günler göreceğiz, güneşli günler

diyor.. evde tek tek başıma bir "Gündoğdu meydanı" yarattım, hem sevinç gözyaşları döküyor son ses bende şarkılara sloganlara eşlik ediyorum.. Elimde bayrağım, son ses söylüyorum...

"Eşkiya dünyaya anam hükümdar olmaz"

Babam seni ne çok anlıyorum ben güzel babam... Bayrağımızı görünce, ATATÜRKÜM'ü görünce süzülürdü gözyaşların hiç gözümün önünden gitmez.. Belki bize tuhaf gelirdi ama babam... Şimdi seni ne çok anladım babam..

Atamın sevgisi, Bayrağım, Cumhuriyetim....

Hep bekçisi olacağız, koruyacağız, kolluyacağız..

Kopya çekmişler gördüm, bayrak dağıtmışlar, sözüm ona bakın bizde ne kadar seviyoruz görüntüsündeler.. Ne kadar da yapmacık görünüyordu..

Bayrak nasıl açılırmış, türkü nasıl söylenirmiş, vatan cumhuriyet nasıl sevilir korunurmuş görsünler...

 
Toplam blog
: 292
: 1094
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Yazmaktan hoşlanan... Kelimeleri renklendiren bir sihirbazım ben.. Bodrum'da yaşamaktayım.. Sev..