Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mart '15

 
Kategori
Şiir
 

Gidiş akış nereye?

Gidiş akış nereye?
 

Alıntı


İki durup bir bozar hacet elli sıralı
Bozguncuna dur söyle! Zorlu akış nereye?
Anlamaz sanıp, azar had yok! Belli karalı
Ey gönül mekan eyle! Gidiş akış nereye?
 
Desem, gönlüme nere? Kemde canım sıkılır
Düzen bilip sermeyen sadece kalem handan!
İki ara bir dere demde yanım yıkılır
Yardır geçit vermeyen hayatım, alem zindan!
 
Konuşmaz ketum dili şeytan olup çatlatır
Milyon sözüm olsa güç lisan dolaylı vardım
Severmiş nazik eli şamar bulup patlatır
Vay be, demek bende suç cidden olaylı sardım
 
Mecazenmiş dövmesi karar bilirmiş tüzel
Tenden mahrem elbisen artık uymaz solların!
Karşıtıymış sövmesi zarar gelirmiş özel
icâzet de, hürsün sen d/eşer doymaz kolların!
 
http://www.edebiyatevi.com/yazi/145400_gidis-akis-nereye.html
 
 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..