Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Kasım '17

 
Kategori
Güncel
 

Girmek İçin Kore’de Savaşmışız; Kuzey Koreyi Desteklesek NATO’dan Çıkarırlar mı Acaba, Kurtulurduk!

Kore savaşına NATO’ya girmek için katılmışız… O günün şartlarında belki böyle gerekiyordu ama bugün ne kadar saçma olduğu görülüyor…

İşin doğrusu NATO’nun bugün Türkiye için bir anlam ifade etmediği konusu bir yana ben dünya üzerinde böyle askeri pakt bölgesel güçler vs olmasına da karşıyım. Bu tür yapılanmaları dünya barışı için tehlikeli buluyorum.

Şüphesiz Kuzey Kore’yi desteklersek bizi NATO’dan çıkarırlar işin esprisi ama yani görünen o ki biz bu ucube sistemden kurtulamayacağız. Hem de belki ülkenin % bilmem kaçı karşıyken.

Bana göre Türkiye’de ABD karşıtlığı yüzde kaçsa NATO karşıtlığı da o kadar.

Anlamadığım diğer konu ülkenin büyük çoğunluğu karşıysa niye çıkmıyoruz.

Biliyorum her şeye rağmen güvenlik endişeleri ama görünüyor ki bir savaş halinde NATO bizi korumayacak. Ve biz onlara güvenerek yeterli güvenlik tedbiri almayacağız.

NATO’da olmamızın AB’ye girmemizi kolaylaştıracağı düşünülüyorsa bilmiyorum tabi.

 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..