Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Haziran '10

 
Kategori
Blog
 

gittik, gezdik, gördük, eğlendik...

gittik, gezdik, gördük, eğlendik...
 

!


Bazı an'lar vardır, anlatıl(a)maz!..

Ve o güzel saatleri, dakikaları yansıtabilen sadece resimlerdir..

Çanakkele'ye gittik, gezdik, gördük, eğlendik.

Yaptık... ettik'lerle anlatmak istemiyorum bu kez.

Bu kez ben degil, fotoğraflar anlatacak. ve benden daha güzel anlatacak..

Ben sadece diyorum ki kendi adıma;

Muhteşem.. gerçekten muhteşem bir hafta sonu geçirdik.

Katılımları ve destekleri ile,

Değerli; Mesut Selek hocama,

Sevgili eşine,

Güzel gelinine..

Emekli öğretmenim Necip Mesut bey'e,

Dostum, İlyas Bayram'a..

Canım arkadaşım Neşe Evrim'e..

Biricik Deniz'ime..

Tatlı Bensu'ma,

Şimdiden tam bir beyefendi olan Bartu'ya..

Sevgili İlhami'ye,

Yeni Çanakkale'li ve yeni arkadaşım Devrim Atılgan'a..

Değerli hemşerim Şuayip Odabaşı'na,

Can Hatice'me..

Güzeller güzeli Pınar'ıma..

Tatlı Ebru'ya:)

Ve eşime,

Ve aileme..

Gazeteci ve yazar arkadaşım, editörüm, patronum.. hemşerim Salih Canan'a

Ve Kervansaray otel yetkili kişisi sevgili Yusuf Kayaalp'e

Bu buluşmaya katılmak isteyip de katılamayan herkese teşekkürlerimle.

Ayrıca gecemizin muhteşemliğinde büyük emekleri bulunan fasıl heyeti üyelerinden,

Solistimiz İlhan'a,

Ahmet'e..

Mert'e ve;

Ümit'e teşekkürlerimle.

Çanakkale MB buluşmasına dair başka bir yazı

www.canlıdostlar.com

 
Toplam blog
: 319
: 1390
Kayıt tarihi
: 29.10.06
 
 

"Ben; hiç yalnız kalmadım... Kalabalık bi ailede yere atılan yataklarda Yan yana, baş başa, el el..