Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Kasım '11

 
Kategori
Deneme
 

Gökkuşağı

Gökkuşağı
 

Hayatınızda belki hiç görmemişsinizdir, benim bugün gördüğüm gibi bir gökkuşağı.

O nasıl bir renk köprüsüydü öyle?

O nasıl bir ışıltıydı?

Bütün gün hafif hafif yağmur yağdı İstanbul'da bugün. İş için karşı yakaya geçmiş dönüyordum. Tam Beşiktaş'ın İnönü Stadyumu'nun önünden geçecekken sıkışık trafik yüzünden otobüs durdu, başımı camdan tarafa çevirip dışarıya baktım. Aman Allahım karşımda kocaman, yedi rengin yedisi de capcanlı bir gökkuşağı duruyor. Benim gibi diğer insanlar da şaşkınlıkla bakmaya başladı bu doğa harikasına.

Genelde gökkuşağı çabuk kaybolur, yani ben şimdiye kadar öyle gördüm, fakat bu kuşak görüş alanımızdan çıkana kadar ki geçen uzun süre içinde hiç kaybolmadı.

Hemen aklıma çocukken duyduğum efsane geldi. Gökkuşağının altından geçen kızlar erkek, erkekler kız olurmuş diye:)  Ben bu kuşağın altından, biri Maçka diğeri Beşiktaş'ta olmak üzere aynı otobüsün içinde iki kez geçtiğime göre bugün cinsiyet değiştirdiysem de geri dönmüşüm yani:))))

Ama bilmediğim bir efsane daha varmış; gökkuşağının altından geçenin tuttuğu dilek mutlaka kabul olurmuş. Bilseydim dilemez miydim, vah ki vah:)

Stresli bir iş toplantısı dönüşünde stresin kırıntısını bile bırakmayan GÖKKUŞAĞI'ma buradan teşekkürlerimi sunuyorum.

İnşallah bir daha kısmet olur böylesini görmek.

Esen kalın.

 
Toplam blog
: 314
: 1210
Kayıt tarihi
: 07.08.11
 
 

Üsküdar İstanbul doğumluyum ve halen burada yaşıyorum. Okumak, yazmak ve seyahat etmeyi çok seviyor..