Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Aralık '14

 
Kategori
Şiir
 

Gönlüm daim bedevi

Gönlüm daim bedevi
 

Alıntı


Dedim; Sinem savuşma hüzne yan gelip yatma
Hoş hayaldi, kavuşma! Tesadüf bilip katma
Sandım, kalır yarına unutmaz yar adımı
Yandım vefan narına attığım har adımı!

Gönlüm daim bedevi dokunduğum el yalan
Kavruğundan bed evi okunduğum dil talan!

Bağrımda ki sen yara lokma sunsam kafile
Şehrin ışığı kara aya kansam nafile
Ne deli sevdim, oysa! Elim boş, zora çatar
Sevmek bu mudur? Buysa! Yaren kalp kora yatar!

Gönlüm daim bedevi dokunduğum el yalan
Kavruğundan bed evi okunduğum dil talan!

Yük taşıyan katar mı salmadı mı yüreğin
Kalbin bensiz atar mı dalmadı mı ereğin?
İhlal zincirli zulüm yıldız uzanmaz elim
Hazan tutsağı gülüm hudut kazanmaz dilim!

Gönlüm daim bedevi dokunduğum el yalan
Kavruğundan bed evi okunduğum dil talan!

Sabahsız gecelerin kıyısından geçmiştim
Kenti loş nicelerin sayısından içmiştim
Bana sıcaktır diye! Şehrini can sanmıştım
Cenderen sıkar! Niye? Nizamda han yanmıştım!

Gönlüm daim bedevi dokunduğum el yalan
Kavruğundan bed evi okunduğum dil talan!

http://www.edebiyatdefteri.com/siir/878521/gonlum-daim-bedevi/

 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..