Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Haziran '10

 
Kategori
Mizah
 

Gündemdeki bombalar!

Gündemdeki bombalar!
 

internetten


Yeni yayın dönemine geçirdiğimiz pardon geçtiğimiz şu günlerde acar ve nacar muhabirimiz Seyfettin Damçökeren’in elimize ulaştırdığı son derece gizli ve gizli… ehem… öhüm.. (efendim… tamam Seyfettin, bi lafımı bölme, iki kere gizli dediysem ne var bunda… çık aradan… ben sana bağlanınca konuş… allam yarebbim…) Bağlantılarımızda yani link hatlarımızda yahut diğer bir diğer deyişle transistorlü radyolarımızda meydana gelen bir şeyden dolayı yayınımız kesildi sayın seyirci. Bu bilgiden sonra haberimize kaldığımız yerden devam ediyorum.

Seyfettin Damçökeren’in elimize ulaştırdığı son derece gizli ve özel bilgiler gösteriyor ki medya dünyasında bir sarsıntı, bir zelzele, bir debdebe durumu hâkim. Hâkim lafı burada bildiğiniz “hakim bey” anlamında değildir sayın seyirci. Olsun ben yine uyarayım istedim…

Efendim son günlerde ülkemizin gündemi sürekli değişmekte, her gün sürekli bombalar yapmakta adeta ikinci Dünya savaşı Normandiya çıkarması yaşanmakta. Normandiya’yı laf olsun diye söyledim. Akıllara savaş gelsin diye yani. Olsun ben yine uyarayım istedim…

Şimdi acar ve bıcır muhabirimiz Seyfettin’e bağlanarak son bilgileri kendisinden alacağız. Böylece sıcağı sıcağına haberlere vakıf olacak, kanalımızla gurur duyacaksınız. Zira kanalımız reklâm yapmak gibi olmasın en harbi kanaldır. Kanallar güzelidir. Süveyş Kanalı gibi değil tabi. Olsun ben yine uyarayım istedim…

Seyfettin beni duyabiliyor musun?

İki saattir dinliyorum sizi. Duymasam dinler miyim bu bir. Az önce ağzıma ettin bu da iki.


Ehem.. Öhüm.. Seyfettin canlı yayındayız.

I-ı.. Iıı. Iıı. Evet, Şermin, sizi duyabiliyorum.


Peki Seyfettin. Orada neler oldu. Ne zaman oldu. Nasıl oldu. Kim geldi, kim gitti. Gelen geri döndü mü. Bir çok gidenin her biri memnun mu kaldı. Ne oldu yani.

I-ı.. Iıı. Iıı. Evet, Şermin, sizi duyabiliyorum.

Anladık Seyfettin. Duyma organın çalışıyor. İkinci kısıma geç!

I-ı.. Iıı. Iıı. Evet, Şermin. Habere geçiyorum o zaman.


Yalnız habere geçmeden önce sevgili seyircilerimize bir ayrıntıyı da aktarmakta son derece fayda görüyorum ki bilirsin ben ayrıntılara da çok önem veren biriyim Seyfettin.

I-ı.. Iıı. Iıı. Evet, Şermin. Bekliyorum o zaman.


Evet, sevgili seyirciler, Seyfettin ile bağlantıya devam edeceğiz. Hemen bahsini ettiğim ayrıntıyı vermek istiyorum. Az önce elimize ulaşan bir bilgi bu. Sıcağı sıcağına paylaşmak istedim. Biliyorsunuz soğuyunca tadı olmuyor. Bir de Ramazan’da öyle olur. Sıcak sıcak pideyi alırsın. İftar daha olmadığı için mecburen soğutursun. Burada bekleme mecburiyetimiz olmadığından haberi soğutmak istemedim doğrusu… Tabi olaya neresinden baktığınız da önemli. Sizin için sıcak olması bir değer ifade ederken öteki için etmeyebilir. Benim için ediyor doğrusu. Lafı daha fazla uzatmadan habere geçelim. Şimdi aldığımız bir habere göre yesyeni bir başka BLOG sitesi daha açılıyormuş. Olayın detaylarını daha sonra ya da bilahare daha da olmazsa azzz sonra vereceğiz. Şimdi Seyfettin’e dönüyoruz…(sessizlik)…(biraz daha sessizlik)…(inadına biraz daha sessizlik)… Sayın ve değerli ve kıymetli ve sevgili seyirciler. Seyfettin Damçökeren ile kurduğumuz bağlantı yine kesilmiş.

Hay ben bu bağlantının… Kaç kere dedim arkadaşlar ev telefonundan bağlanın diye. Cepten bağlanılır mı hiç hava atıyoruz diye cepten bağlanırsın, sonra LÖK gibi kalırsın işte. Sinirim tepemde zaten. Daha haberleri gireceğiz. Biriniz uyarsın şu Seyfettin’i de adam gibi haber yollasın. İki saattir maymuna döndük. Hayır, o değil sonunu nasıl bağlayacağım onu düşünüyorum…(sessizlik)… Kapat kapat!! Al sesimi yayından!! Her şeyi ben mi yapacağım yaaaa!!!(sessizlik)

devam edecek

Sevgi ve muhabbetle..

Murat HACIOĞLU

www.murathacioglu.com

 
Toplam blog
: 656
: 1708
Kayıt tarihi
: 08.12.08
 
 

Allah kimisine “Yürü ya kulum” demiş. Ben onu “Yürü, yaz kulum” anladım. Yürü anca gidersin manas..