Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ocak '09

 
Kategori
Güncel
 

Güneydoğuda teröre layık bomba

Güneydoğuda teröre layık bomba
 

bu bomba güney doğuda lazımdı.


İsrail’in bombaları bizim güneydoğu mücadelemize örnek olsun.

Yıllardan beridir güney doğu bölgemizde terörle mücadele sürmektedir. Bu mücadelede hatalar olduğunu her zaman söylemişimdir.

Türk ordusu yapılması gereken yöntemi uygulamamıştır. O sarp, kayalık ve dağlık yerlerde benim askerimi bir iple mağaranın ağzına, tabiri caizse balığa yem salar gibi teröriste yem salmışlar.

Üç-beş km karşıki dağda bulunan teröriste onca uzaktan tek tek kurşun sıkıyor. O kadar mesafeden insan karınca kadar görünmez. Efendim, dürbünlü tüfekler varmış. Peki, mermi de dürbünlü mü! Nereye gittiği belli mi?

Binlerce şehit verdik. En büyük silah akıldır. Onu iyi kullanabildiğinde koca bir orduyu bile tek kurşun atmadan yok edebilirsin.

Bakınız, herkesin gözü önünde bir örnek: İsrail 100 bin tane kurşun sıkacağına bir bomba atıyor koca bir şehrin üzerine. Yağmur gibi yağıyor. Peki, biz neden aynı olayı yapmadık eşkıyaya doğuda? Onca şehit verdik. Ya da kimyasal veya biyolojik her neyse.

Şimdi herkes samimi olarak ellerini başının arasına alsın ve bir düşünsün:

Karşıki dağdan terörist saldırısı var. Bu saldırı da karadan. Onların hava aracı da yok zaten. Saldırının geldiği dağa bir tane, İsrail in Filistin üzerine yağdırdığı o yağmur gibi bombadan bir tene atılsa milyonlarca mermiye değmez mi? Onların oradan kurtulma şansları olur muydu dersiniz? Olur muuu!!! Allah aşkına bunun cevabını versin biri! Kuşları kovalar gibi biz onlara mermi değil taş atıyoruz ki kaçsınlar diye. Bunun başka bir anlamını bulamıyorum ben.

Neymiş efendim, dünya ne dermiş! Bu millet bir oldukça ki bu durumda olacaktır, 7 değil 70 düvel de olsa fark etmez. Yeter ki haklı olalım. Haklıyız da. Bugün bir halkı yok eden İsrail’e ne diyorlar????

Görsünler, Filistin’deki katliamı. Orada topraklarını savunmaya çalışan bir millet var. Dünya biliyor ki toprağını savunduğu için ona ses çıkartılmıyor. Burada yeri yurdu belli olmayan eşkıya, çoluk-çocuk demeden katlediyor ve bir ülkenin toprağına saldırıyor. Bu bir savunmadır ve hakkımızdır.

Ayrıca bütün dünya bunu terörist olarak kabul etmişken, biz neden böyle bir silah kullanmıyoruz? Neden? Neden?

Bunun cevabını ben tahmin ediyorum da, umarım gelecekte daha net ortaya çıkacaktır. Gerçi şimdi de yavaş yavaş ortaya çıkıyor zaten.

Topu topu 3 tane ili temizleyemediler. Bir tabur asker karış karış taşlar arasında toplu iğne aransa bulunurdu. İstense! Ama son zamanlarda atılan adımlarla sonu geldi galiba. İran tarafı işi bitirdi. Doğru adım atınca oluyormuş.

 
Toplam blog
: 358
: 1023
Kayıt tarihi
: 03.09.08
 
 

  Ne elimde garantim var ikinci bir soluğu almaya Ne aklım erer dünyayı yıkıp ta yeniden ya..