Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '16

 
Kategori
Deneme
 

Güvenmediğimiz kimseler daha güvenilirdir; çünkü onlara tedbir alırız

Güvenmediğimiz kimseler daha güvenilirdir; çünkü onlara tedbir alırız
 

Güvensek mi güvenmesek mi, kime güvenmeli, güvenmeden de olmaz ki ne yapsak derken sonunda doğruyu bulduk. Güven sorununun böyle halledilmesi en çok beni sevindirdi; çünkü beni tanıyanlarla ilgili güven sorunu yaşıyordum, sorun halledildi, artık bana güvenecekler çünkü ben gelince kapılarına köpek bağlayacaklar!

Uygulamak zor olacak ama garantili bir yöntem. Kafadan hiç kimseye güvenmeyeceğiz, bu bana kazık atar diyeceğiz, ama kı… mızı sağlama alacağız, kazık başka yere batacak.

Bu harika yöntemin mucidi ben Kerim Korkut patent hakkımı isterim. Kimi kontrol edeceksiniz/edebilirsiniz havada karada kandırırlar sizi. Ben insan sarrafıyım. Bir gün bir altın buldum. Altın da olsa hiç güvenmedim. Simyacı titizliğiyle yıllarca inceledim. Anda, geçmişte ve gelecekte bu kişi teneke olmamıştı, olamazdı. Ve simyacı yanıldı. Tenekesi elimde kaldı. Yemin ediyorum size en akıllınız kocasını boşayıp bu tenekenin dokuz çocuklu karısı olurdu. Simyacı yanıldı, evrenin kanunu yazıldı “Dünyada hiç kimse güvenilir değildir”

“Ama güvenmek zorundayız” Hayır, güvenmek zorunda değiliz. Bazıları da boş ver güveni filam, başıma ne gelirse razıyım diyor. Pek de mantıksız değil. Biraz hayatı akışına bırakmak lazım. Herkes bize kötülük etmek için sıraya mı girdi? Kimi atmak için, kimi tutmak için, kimi de yatmak için arar. Atalım kendimizi torbaya, sallasın dünya, bakalım karşımıza ne çıkacak. Şanslıysak hep iyilik hep güzellik. Şansızsak boş kalacak değil ya mezarlık.

Valla ben böyle bir hayata daha çok yakınım… Hep tehlikeli sularda yüzüyorum ama hala batmadım. Senin neyini alacaklar, ondandır diyorlar. Haklılar, sizde alınacak bir şey varsa bu kadar rahat olmayın derim!

 

 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..