Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Şubat '16

 
Kategori
İlişkiler
 

Güzel kadın efsanesi sona erdi, erkekler farklı tatlar peşinde

Güzel kadın efsanesi sona erdi, erkekler farklı tatlar peşinde
 

Kraliçe öldü diyelim biz buna… Her şeyin bir miadı var, belki bir gün güneş bile önemini kaybedecek. “Güzel kadın efsanesi sona erdi” aslında çok büyük bir iddia. Güzellik anlayışı da değişti diyebiliriz. Kadın yine cazibe merkezi ama artık şekline, havasına bakılmıyor. Marilyn Monroe’ler bitti. Adam artık 55’lik Ayşe teyzede de aradığını bulabiliyor. Çünkü aradığı eski aradığı değil.

Ama Korkut, böyle görünmüyor… Evet, böyle görünmüyor. Ancak yine de dediğim doğru. Nasıl mı? Güzel kadın ticari meta olduğu için efsane devam ediyor gibi. Belki eskiden de öyleydi ama şimdi tamamen öyle. Ben çirkin bir adamım ve çirkin adamlar güzel kadınları kıskanır, belki ondan. Bana inanmayın, araştırmayı siz yapın. Güzel kadınların peşinden giden hafif erkekler olabilir. Akıllı ve işi bilen erkekler artık çıplak kadın resmine bile bakmıyorlar, anzer balının peşindeler.

Güzel kadınların şekilden ibaret olduğu, yatakta hiçbir şey ifade etmedikleri, yatağın kraliçesinin farklı olduğu artık anlaşıldı. Saba Melikesiyle gezelim, kapıcının karısıyla yatalım!

Güzeller elde kaldı, kâinat güzeline sevişme teklif eden olmamış, düşünebiliyor musunuz? Ev kadınları daha popüler. Kadınlar kızlardan daha popüler. Kiloluymuş, vücudu düzgün değilmiş kimsenin umurunda değil. Artık erkekler güzel dağ aramıyor, dağda güzel arıyor.

Niye böyle oldu… Çünkü erkekler için detay önemli oldu. Genç, güzel, harika vücut… Şekiller mükemmel ama parçalar da önemli… Güzellik anlayışı değişti, güzellerin saltanatı bitti. Evrenin kraliçeleri artık gerçeği görmeliler… Para kazanmak isteyenlere ticari metasınız. Yüzünüzü, vücudunuzu kullanıp para kazanıyorlar. Birilerinin yanında geziyorsanız sadece hava için. Erkekler büyünüze kapılarak yıllarca arkanızdan koşmuşlar. Yakalamışlar ama hayal kırıklığına uğramışlar, çünkü sizde aradıklarını bulamamışlar. Sinemaya girdim. Dünyalar güzeli kızlar yalnız oturuyor. Dolapdereli Sevda’nın her yanı gençlerle çevrilmiş. Kadının içine girecekler. Valla ben de gittim oraya oturdum.

Kadınlar bu güzelleri boşa kıskanıyorlar… Hay aklınıza şaşayım, süs onlar! Ve güzel kızlar mutsuzlar çünkü gerçeği anlamışlar. Ticari meta, evlenilir, konuşulur, yanında gezilir… Yatak nanay! Allameyi cihan olsan 40’ından önce bir şey bekleme!

Ben yine de güzelleri seviyorum. Benim de güzel kalçalarım olsa oynatırdım! Yani bu yalancı saadette onlar bir şey yapmadılar. Sadece kullanıldılar. Onlar masumlar. Hayat bu. Erkekler şunu öğrendiler: Bir kadından zevk almak için onun vücudunun düzgün olması gerekmez. Ama güzel kadınlar, sizlerde yıllarca o kadınları aşağaladınız. Sigaranıza 15 tane çakmak birden uzanırken, garibimin şalvarını çeken bile olmadı. E şimdi sıra onlarda. Bir erkek kadını yatakta beğenmiyorsa hiçbir yerde beğenmiyordur.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..