Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ocak '13

 
Kategori
Güncel
 

Hadi beyler yine dört ayak üstüne düştünüz

Hadi beyler yine dört ayak üstüne düştünüz
 

SEN NASIL BİR FETVA VERDİĞİNİN FARKINDAMISIN?


Mayaların takvimi tutmadı. Görünen o ki kıyametin kopması yakındır. Suudi müftü şeyh el arif bir fetva vermiş, bilmem doğru bilmem yalan ama hiç hoş değildi.

Sayın müftü ve onun gibi düşünenler kadını ne olarak görüyor merak ettim. Onların bu dünyaya erkek olarak indirilmeleri ne gibi bir ayrıcalık doğurur. Neymiş efendim bu fetva; savaşan mücahitlerin cinsel ihtiyacını gidermek için muta nikâhı kıyacakmış 14 yaş ve üstü kadınlar düşünebiliyor musunuz? Ben düşündüm de bizim zamparalar yine dört ayaküstüne düştü. Sonuçta bizde Müslüman ülkeyiz bu fetvayı ha bizim müftü vermiş ha Suudi müftü fark etmez. Çapkınlıkta sınır tanımadıkları için kendileri muta nikâhı kıyarak Allah katında, yaptıklarını günah listesinden çıkarırlar. İçleri rahat olsun artık çünkü muta nikâhı var bunu beş dakika için de yapabilirsiniz. İş bittikten sonra nikâhı bozarsınız olur biter. Bu nasıl bir cehalet anlamadım gitti. Siz erkeklerin ihtiyacı karşılanacak da peki bu muta nikâhı yaptığınız kadın ne olacak. Kâğıt mendil gibi atacaksınız öylemi?

Yazık bence bu zihniyette olanlara Allah erkek çocuk yerine kız çocuk vermeli acaba hangi vicdanla kızlarının muta nikâhı kıymasına razı olacaklar. 

 

 

 

Ben sizin yerinize olsam bu şeyhin elini ayağını öperdim. Neden? Sizi büyük bir dertten kurtardı. İçinde biraz Allah korkusu olanlar belki bu işleri korkarak yapıyordu. Şimdi Allah korku sunuda bir kenara kaldırıp gönül rahatlığı ile işiniz bitene kadar muta nikâhı ile idare edersiniz. Eeee ne demişler minareyi çalan kılıfını hazırlar. Sizin için sayın müftümüz kılıfı ayarlayıverdi. Hadi hayırlısı nikâhınız hayırlı olsun. Bir yastıkta kocayın diyemeyeceğim. Çünkü bu nikâh sanırım yastık ve yatak gerektirmeyen bir nikâh olacak. İş bitene kadar, alıp verip herkes yoluna diyebileceksiniz. Bildiğim kadarı ile tamam dinimizde bu nikâh var ama kötü amaçlar için değil kadını korumak içindi. Böyle erkeklerin ihtiyaçlarını karşılayıp aşağılanmak için değildi. Umarım kadınlarımız akıllarını başlarına alırlarda muta nikâhına yem olmazlar.

 

 
Toplam blog
: 173
: 568
Kayıt tarihi
: 15.01.10
 
 

Kamuda çalışıyorum, dünyalar tatlısı üç tane yavrum var. Burda bulunmamın sebebi hayatı sizlerle ..