Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Aralık '16

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hainlik geni

Hainlik geni
 

Ahtapotun gövdesi aynı ama kolları değişik biçimlerde, değişik terör örgütleri adında karşımıza çıkıyor. Alçaklık, kalleşlik, sinsilik, hainlik sınır tanımıyor anlaşılan ülkeyi başımıza yıkmaya karar vermişler ama unuttukları bir şey var Türk Milleti'nin en zor anlarda bile ölümü göze alarak geri adım atmadığı, direncinin yıkılmadığıdır. Türkiye gerçekten zor günler yaşıyor galiba bu ülkenin kaderi hep savaşmak ve hainlerle uğraşmak.. Nedir bu ülkenin kaderi? Yesinler, içsinler sinsi sinsi ülkenin içine etsinler.. Bir de arsız gülüşleriyle sosyal medyada OH! çeksinler.. Acaba hainlik geni diye bir gen var mı merak ediyorum? Böyle bir gen varsa gerçekten araştırmaya değer, şayet varsa hangi kültürlerde ya da toplumlar daha baskın merak ediyorum. Genlerin nesilden nesile geçtiği göz önüne alınırsa düşünmeye değer bir konu.

İnsanın keşke ben de orada olabilseydim de orada olanlara yardım edebilseydim dediği anlar vardır, fotoğraflara bakarken gözüme dolan yaşlarla o anı yaşadım. 38 şehit ve 150’yi aşkın yaralının olduğu İstanbul Beşiktaş'ta ki iki ayrı saldırının olduğu patlamada hedefin çevik kuvvet polisleri olduğu belirtiliyor.  Saldırılardan biri Maçka Parkı yakınında canlı bomba ile gerçekleştiriliyor diğeri ise Dolmabahçe'deki Vodafone Arena Stadı yakınında bombalı araçla ikinci bir bombalı saldırı ile gerçekleştiriliyor.  Saldırının gerçekleştiği tarih ise 10 Aralık 2016.

Bunca senedir Türkiye içerideki ve dışarıdaki hainlerle uğraşmaktan yılmadı ama onlar da bizimle uğraşmaktan bıkmadı. İçerideki en zayıf halkaları bulan dış düşmanlar içimizde onlar kanalıyla cirit attılar ama yine de istediklerine tam anlamıyla ulaşamadılar. Tanrı’nın planı, kulun planı diye düşünmek lazım, kul istediği kadar plan yapsın sonuçta Tanrı’nın planı geçerlidir.

Tüm şehitlerimize Allah Rahmet eylesin, yaralı polislerimize ve diğer kardeşlerimize de acil şifalar diliyorum.

Allah bu ülkeyi korusun! Herkesin güzel Türkiye’miz için dua etmesi dileğiyle.

 
Toplam blog
: 627
: 3456
Kayıt tarihi
: 11.06.11
 
 

Kendi halinde yaşayan doğa tutkunu, sıradan bir vatandaş. İnsanların dış güzelliğine değil iç güz..