Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ekim '08

 
Kategori
Haber
 

Hangi kadınlar orgazmı yakalar?

Hangi kadınlar orgazmı yakalar?
 

Bu kadın hızlı yürüyor:))


Haydi kızlar koşu'ya...(!)

Şu Bilim Adamları bi ara gözlerini kadın milletinden ayırıp kendi işlerine baksalar ortalık güllük gülistanlık olacak. Hatta davullar bile dengi dengine (!) vuracek ta... Bilim adamlarında nerede "o" akıl...?

Belçika'lı Bilim adamları hiç üşenmeden çalışıp didinmiş, kadınların yürüyüş şeklini didikleyip incelemiş ve sonunda kim daha çabuk "orgazm" olur'u bulmuş...(!) Ritmik ve hızlı yürüyen, yürürken adım mesafesi en uzağa giden kadınların "orgazm"ı yakaladığı inancına varmışlar!

Bilim adamlarının vardığı kanaate inanıp inanmamak ta bizlere kalmış.

Kimin işine nasıl gelirse artık...

* Yaw bizim avrat tarlada at gibi koşar da, evde zıbarıp yatar.

* O'da bişey mi? benim kaşık düşmanı tek başına sürüyü güder, eve gelince de gücüm yok der.

* Benim avrat, yerinden kalkamaz. Eli belinde beni bekler de, bende hayır yok...

* Amanın dostlar! Kadının yürümesine bak hele...! Yer yerinden oynuyor valla, zelzele gibi. Offff Off...

Belçika'lı Bilim Adamları'da bilir aslında, bunun yürüyüş tarzıyla ilgili olmadığını ama ortaya bir yem atalım ve bekleyelim. Bakalım kaç sazan zıplayacak ve de "aha hızlı ve ritmik yürüyen'i" buldum diye sevinecek dediler besbelli.

Bilim adamlarının istedikleri olmadı'mı? Oldu, bal gibi oldu hemde. Erkeklerin bir çoğu, kadınları yürürken daha kolay ayırdedebilecek bundan böyle. "sende hayır var" ya da "senden iş çıkmaz" diyebilecekler... "Ben neyim, ben kimim, benim yürüyüşüm nasıl?" demek zahmetinde bile bulunmadan...

E ee... Ne de olsa onlar erkek kısmı. Onlar yürümese de olur. Oturan boğa modu yani:)))

Anlayana sivrisinek saz, anlamayana davul zurna az demişler.!!!

İnternet haber

Gülriz Yiğit

 
Toplam blog
: 258
: 1033
Kayıt tarihi
: 10.08.08
 
 

Ankara'da doğdum. Balıkesir'in  ilçesi Ayvalık'ta yaşıyorum. TSM ve  tiyatronun biraz da olsa toz..