Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Nisan '13

 
Kategori
Anılar
 

Hasan Ali'nin kırçiçeklerinden biri: Kemal Bal

Köy Enstitülerinin 73. yıl etkinlikleri dolayısıyla dün Hasanoğlan’daydım.

 Anadolu’nun dağ, bayır, ve kırlarının bağrından çıkan, Hasan Ali’nin “solmayan kırçiçekleri”oradaydı.

 “Dün köyde sekiz tane meyve diktim, parmağım yaralandı” diye parmağını gösterirken, bir yandan da “bir genç bana ‘ihtiyar sen ne yapacaksın, bu yaşta meyve dikiyorsun’ dedi”derken, gurur ve alçak gönlülük arasında bir eda ile “Ben onları zaten kendim yemek için dikmiyordum”diyen 1952 mezunu Kemal BAL abimizi tanıdım.

 Kemal Abi, okuldan “tam 20 yaşında” iken mezun olduğunu söyledi.

 Şunun farkındaydım; dün Kemal Abi 13 yaşı ile 20 yaşı arasında gitti gitti geldi.

Fotoğraf çektirdiği, halen okulda okuyan 16 -17 yaşındaki çocukların gözündeki pırıltının aynısını, Kemal Abinin gözünde gördüm.

 Ben dün “dev bir adamla” tanıştım..

 
Toplam blog
: 2
: 43
Kayıt tarihi
: 24.04.13
 
 

Ankara'da kendi ofisimde serbest avukat olarak görev yapmaktayım. ..