Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ağustos '08

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Haşmet gitti, Kipa'ya boykot ...

Vatan Gazetesini günlük takip ederim, köşe yazarlarını okur ve severim de.

Haşmet Babaoğlu 1569 yazıdan sonra kısacık bir veda yazısı ile ayrıldı Vatan’dan.

Okurları hem üzdü, hem düşündürdü!

Bir gün önceki yazısında tatil yörelerindeki mekânları giderayak anlatmışken, ne oldu peki?

O başka bir oluşumun içerisinde yer alacağını yazsa da...

Sıkı bir takipçisi olarak ben, ne olduysa birkaç gün içerisinde oldu diye düşünüyor, nerede yazmaya başlayacak diye merakla bekliyorum...

Ne diyelim?

Yolun açık olsun Haşmet Babaoğlu...

***

Kipa, geçtiğimiz hafta içerisinde Silivri’deki arsa meselesinin üzerine gittiği için Vatan Gazetesini satmama kararı aldı.

Duyulmuş şey değil...

Sanıyorum Türkiye’de ilk.

Vatan okurları da Kipa’yı boykota hazırlanıyor...

Market mi yaman, medya mı yaman? Göreceğiz...

Gazetenin köşe yazarları olup bitenden habersiz gibi!

Bu sabah Dilek Önder’den başlayıp, Can Ataklı’ya kadar ne kadar köşe yazarı varsa hepsinin sayfasını tıkladım, konu ile ilgili bir şeyler yazmışlar mı diye baktım...

“Tık” yok.

Neden?

Bilmem...(!) Aklım ermez, kafam basmaz o kadar...

Türkiye’deki zincir mağaza sayısını saymaya kalksam, ne sayabilirim, ne de hepsinin adını yazabilirim...

Beceremem!

Vatan Gazetesi kaç tane?

Şimdi soruyorum?

Medya yolsuzlukları yazamayacaksa, ne yazacak?

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..