Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ocak '18

 
Kategori
Güncel
 

Hatırlı Türk Yahudiler

Hatırlı Türk Yahudiler
 

Doğru yaşamlı
Ve hatırlı Türk Yahudiler
Doğru yaşamlı
Ve hatırlı Türk Kürtler
Doğru yaşamlı
Ve hatırlı Türkler
Doğru yaşamlı
Ve hatırlı Türk İş insanları
Doğru yaşamlı
Ve hatırlı Türk bilim adamları
Doğru yaşamlı
Ve hatırlı sıradan insanlar
Beni dinleyin biraz
Ülkemiz tehlikeli sulara doğru ilerliyor
Savaş tehlikesi yaşıyoruz
Ben
Sonunda bayram bile yapacak olsak
Savaş denince üzülenim
Hem de çok ama çok üzülenim
Güzelliklerin
Savaş olmadan gelmesini
Ve boynu büküklerin olmadığı
Herkesin gülüp oynadığı havada
Yaşanmasını istiyorum
Bundan başkası bana asla güzellik gelmiyor
Öncelikle
Hatırlı Türk Yahudilere seslenişim
Kardeşlerim
Çok iyi biliyorum ki
Siz de çok iyi biliyorsunuz ki
Savaş çok kötü
İnsanlara oyuna gidermişçesine
Kandırıp savaşa sokmak çok kötü
Sizler İspanyolların
Ve Nazi Almanlarının zulmünü yaşamış
Ataların çocuklarısınız
Atalarınızın o devirlerde
Neler çektiğini
Ne acılar içinde kıvrandığını çok iyi biliyorsunuz
Ve kardeşlerim
Şunu da çok iyi biliyorsunuz
O acılar içinde size el uzatan
Koskoca dünyada bir Türk Osmanlı
Ve Türk Türkiye cumhuriyeti vardı
Sizleri o acılar içinden çekip alan Türklerdi
Şimdi sizlere düşen görev kardeşlerim
Yine
Kendinizle birlikte diğer kardeşlerinizin
O benzer acıları yaşamasını önlemektir
Gideceksiniz kardeşlerim
Siyonizm’in tepesine
Onlara yanlış yaptıklarını söyleyeceksiniz
Bunca insanın yaşamını karartmayacaksınız
Gideceksiniz ABD Yahudi Lobisine
Onlara da bu dileklerimizi anlatacaksınız
Şu Trump denilen kalleşin ipini çektireceksiniz
Onun böyle deli danalar gibi aradan oraya dalaşmasını
Önleyeceksiniz
İkinci olarak
Türk Kürtler size sesleniyorum
Sizler de o çocuklarınızın
Böyle oyuna gidercesine ölüme gidişlerini
Durduracaksınız
Gerekirse ev, ev dolaşacaksınız
Bu gidişi durduracaksınız
Üçüncü olarak
Türk bilim ve fen adamları
Sizler de yönetim erkine doğru olanı anlatacaksınız
Diplomatik yollar tükenmeden
Savaşın yanlış olduğunu kabul ettireceksiniz
Dördüncü olarak
Hatırlı yurttaşlarım size sesleniyorum
Sizler de savaştan önce yapılabilecek işleri
Oldurmaya çalışacaksınız
İşte bu kardeşlerim
Bütün beklentilerim bu
Durdurun şu savaş belasını ülkemizde
Durdurun şu boynu büküklük acısını
Ve bir kere olsun
O ölen gençlerin sizin çocuğunuz olduğunu düşünün
Acaba dünya başınıza yıkılır mı yıkılmaz mı düşünün


Haykırıyorum işte avazım çıktığınca
Savaştan önce denenecek çok yol var
Savaştan önce denenecek çok yol var
Savaştan önce denenecek çok yol var
Gelin
Gelin
Gelin bunun arayışına girelim
Bütün insanlar kardeştir kardeşlik bağını güçlendirelim
Sağlıcakla kalınız

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..