Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ocak '18

 
Kategori
Güncel
 

İnsanlıkta Yücelmek Savaşla Değil

İnsanlıkta Yücelmek Savaşla Değil
 

Bizleriz arkadaşlarımızlayız ne güzel günlerdi o günler:)


İnsanın
Yaratılış tanımı insanlaşıp
İnsanlıkta yüceleşerek
Dünya yaşamını mutlu tamamlamaktır
Bu dünya geçici
Bu dünya geçici
Bu dünya geçici
Bunu bilmeyenler insan olmayanlardır
Bunu bile bile
İnsana zarar verenler aymazlardır
Aymazlığın tadı tuzu yoktur
Onun için ha varmış ha yokmuş
Bir şey fark etmez
Üzüldüğüm şey
Milyon yıllar geçmiş yaratılış üzerinden
İnsanlık
Bir şunu kavrayamamış
Bu dünya geçici buna fazla bağlanmak
Anlamsızdan da anlamsızdır
Bu dünyayı
Anlamlı kılmak için çalışmak
En anlamlı iştir diyememiştir
Ben buna üzülüyorum işte
Bugüne bakıyorum
Savaş çığlıkları kulaklarımı sağır ediyor
Bu çağda böyle bir yaklaşım olmaz ya
Savaş
Eski çağlardaki ilkel insan yaklaşımıdır
Ancak insanlaşamamış insanımsıların
Sıkça başvurduğu bir araçtır savaş
Savaş demek
Öldürme ölme demektir ya
Bir sürü insanın ölmesine sebep olmaktır
Hem de bir sürü suçsuz insanın
Dünyadan tat alamamış gençlerin
Ben diyorum ki
Savaş istemek aptallıktır
Savaşa varıncaya kadar bir çok çare vardır
Çözümün doğrusu yararlısı
İnsana zarar vermeden ve de insanı yaşatarak
Varılan çözümdür
Bugünün koşulları
Karşı tarafı savaşsız çözüme götürebilecek durumdadır
Karşındakini doğru çözümü anlatabileceksin
O kadar
İnsana düşen bunun arayışına girmektir
Savaş kolay yoldur ama acı yoldur
Bunu bilecek buna göre yol alacak insan
Bütün insanlar kardeştir diyoruz
Bu şu demektir
Dünya hepimizin dünyada ne varsa ortaktır
Herkes
Dünya varlıklarından eşit yararlanacak
Ve herkesin yararlanması için çaba harcayacak
Gücümüz oranında üreteceğiz
İhtiyacımız kadar da tüketeceğiz
Saygıyı büyüttükçe büyüteceğiz
Öz denetimli olacağız
Empati yapacağız
Sorun çözücü olacağız
İşbirliğine yatkın olacağız
Daha çok çalışıp daha çok üreteceğiz
Daha çok ve korkusuzca tüketeceğiz
İnsanlık bu ya insanlık bu canlarım
Ancak böyle yaparsak
Şu ABD gammazlığından
Şu Sinonimiz sinsiliğinden kurtulup
Onlara dur diyerek
Savaşsız ve barış içinde yaşayabileceğiz
Bunu ben Türkiye’den istiyorum
Savaş değil barış isteğimizi
Tüm dünyaya duyuralım diyorum
Dünya Türkün barışçılığına bir güzel baksın anlasın
Diyorum
Budur en geçerli yol canlarım
Sağlıcakla kalınız
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..