Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Kasım '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hayalci

Ben hayalciyiydim, hayalciyim ve hayalci öleceğim. Umutlarımla kurduğum düşlerime sevdiklerimi de taşıma isteğim hep bu yüzden olmuştur.

Geleceğe geçmişimin taşlarından kurduğum köprüde gider gelirim hiç durmadan. Yanlız yolculuğu hiç sevmem. :)... Devamı

Bu yüzdendir hep olmasını istediğim şeylerin hayalleri ile yaşamaya alıştırdım kendimi. Ama ilginç bir de durum var. Nasıl oluyorsa hayallerim er ya da geç bir zaman, bir yerlerde, bir şekilde buluveriyor beni.

Kader ile aramız fena değil açıkçası.

Bu hayalciliğimin en acı günlerini ilkokulda yaşadım ben. Yaptığım bir resimde dağlar mor idi. Ve inandıramadım dağların mor olabileceğini. Bazen hayallerimi belki doğru cümleler ile anlatamayınca o küçücük yaşlarda, yargılandım, hırpalandım daha bir çok arkadaşımın da yaşadığı gibi.

Olmazolasıza bir şan şöhret ve para hırsı var Akhisarlımızın. Çok seviyorlar paralıyı, zengini. Ben hayallerimde paraya ve zenginliğe yer bulamadım, tüm madde dünyasını sığdıramadığım gibi. Hala en iyi arkadaşlarımın bir çoğu sanayide usta köyde rençber, dağda avcı bazıları çoğu için ya gereksiz ya deli.

 

Bu da kim ??? 

Bu sabah bir resim gördüm aynada tıpkı ben. Gözleri ben gibi bakıyor ama bana yabancı bir hali var sevimsizin. İsteksizce bir gülüş attı tadı yok anlaşılan. Sanırım birşeylerden alındı yine ters ters bakıyor yüzüme. Ben de ondan pek memnun sayılmam havalara girmesin hemen. Kahrını çekiyorsam güzelliğinden değil mecbur olmamdandır onunla bitmek bilmeyen birlikteliğim.

Ama yine de gönlü kıılmasın, üzümesin. Ne yaparım o olmasa ? Kime kızarım, kiminle dertleşirim ?

Hadi yine afettim. Belki sabah mamurluğundandır bu suratsızlığı. Bir avuç su biraz seveyim de keyfi yerine gelsin.

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Neşet ERTAŞ2ın bir sözü varya "Fukara isen abdal derler ya cingan haşa" onun gibi.

 
Toplam blog
: 2
: 236
Kayıt tarihi
: 15.11.09
 
 

M. Ulaş ATASOY Gazi Üniversitesi Arş. Gör. 1976 Akhisar/MANİSA da doğdu. E.Ü.Devlet Türk Konservatua..