Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ekim '16

 
Kategori
Sağlık
 

Hayat kurtarıcı Sektörler

Hayat kurtarıcı Sektörler
 

özel acil ambulans


İnsanın başına gelmeyince önemini ve değerini anlayamadığı bazı sektörler bulunmakta dışarıdan bakıldığında belki önemsiz ve hatta lüks sayılabilecek hizmetler ciddi anlamda hayat kurtaran hizmetler olabiliyormuş yakın bir zamanda başıma gelen ve sizlerle paylaşmak istediğim kötü bir anımı anlatmak istiyorum.

Söz konusu kişi insanın babası olunca hayattaki başka hiç bir değerin bir önemi kalmıyormuş bunu babamın gözümün önünde kalp krizi geçirdiğinde anladım. Kabus kelimesinin yetmediği, nefes alınamayan bir noktaydı o anki yaşadıklarımız, yaşadıklarımız diyorum çünkü annem ile birlikte bu acı dolu tecrübeyi edenmek zorunda kaldık.

Soğuk bir havaydı o gün Kasım ayının ortalarındaydık, İzmir'in sıcağı sıcaktır da soğuğuda baya üşütür insanı işte öyle bir günün akşamıydı erken yatmıştı babam ben televizyon izliyordum birden kapı açıldı oturdu yanıma çok neşeli bir insandır babam asker emeklisi ama hayatı pek de önemsemeyen disiplinden sıkılmış birisidir.

Ancak yanıma oturduğunda o neşesi pek yoktu biraz terlemiş ve soluk gözüküyordu yüzü arka arkaya iki kere öksürse baba iyi misin? Diyen biriyim, o halini gördüğümde panikledim yanına gittim iyi gözükmüyordu sonra doktordan öğrendik ki o anlarda kalp krizi geçiriyormuş hemen annemi uyandırdım, ilk defa başımıza geliyordu bu yüzden hastalığın teşhisini koymak bir yana, durumun ne olduğundan dahi haberimiz yoktu, malum şüpheler geliyordu aklımıza; akşam yemeği fazla kaçırdı hazımsızlık yaptı yada biraz alkol aldı bu yüzden oldu sanıyorken, yıllardır doktora gitmeyen babam "götürün beni" lafı ağzından çıktığında apar topar giyinip arabaya atlayıp en yakın hastane olan Yeşilyurt Devlet Hastanesi'ne gittik. Acilde hemen doktorlar ilgilendi sağolsunlar biz haber alma derdinde, onlar ise babamı kurtarma derdindeydi annemin ilk defa o kadar çaresiz olduğunu gördüm. Arada sırada doktorlar çıkıyor, alınması gereken, yapılması gereken işlemleri bize söylüyordu babam nasıl demeye korkuyordum soramadım da.

Aradan bilmiyorum kaç saat geçti doktorlar babamın bir kaç defa kalp krizi geçirdiğini ve şuan iyi olduğunu söyledi o dönemi hayatım boyunca unutamam şuan babam gayet iyi ama buradan önce anneme, sonrada doktorlara çok teşekkür ediyorum bir de Yeşilyurt Devlet Hastanesi'ndeki ambulans hizmeti veren bir firma vardı her türlü sorularımıza yardımcı oldular. ALLAH kimseye böyle şeyler göstermesin ama hayat maalesef böyle

Şimdi yukarıdaki yazı masalsı gibi okunuyor ama ben bunu bir kaç dakikada yazmadım ve bu yazıyı yazarken bir kaç kere gözlerim dolup yazımı yarım bırakmak zorunda kaldım.

 
Toplam blog
: 7
: 372
Kayıt tarihi
: 18.10.16
 
 

Kuru temizleme firmasında kasiyer olarak çalışıyorum. Günümün çoğu kirli gelip tertemiz giden kıy..