Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ocak '13

 
Kategori
Güncel
 

Hazal Kaya'nın şöhreti, yurt dışına taşacak !..

Hazal Kaya'nın şöhreti, yurt dışına taşacak !..
 

/magazin.tr.msn.com'dan.


Çoktandır, Hazal Kaya ile ilgili bir blog yazmayı düşünüyordum...

'Ay Büyürken Uyuyamam' filmi çekilirken Ayvalık'taydım...

Bu filmin çekimi sırasında, o zavallı artistlerin neler çektiklerine tanık olunca, onlara bir vicdan borcum olduğuna inanmıştım... Peki bu borcu nasıl ödemeliydim ?..

'Ay Büyürken Uyuyamam' filmi hakkında, geçen yaz bir blog yazmıştım.

Bu da yetmezdi; çünkü Hazal Kaya, küçücük yaşına rağmen onlarca dizide çok başarılı olmuş; şöhret basamaklarını çıkarken, hiç şımarmamıştı.

'1 Ekim 1990'da Gaziantep'te doğan Hazal Kaya ilkokulu Çapa İlköğretim Okulunda, liseyi İstanbul İtalyan Lisesinde okumuştur. İstanbul Bilgi Üniversitesi Sahne Ve Gösteri Sanatları Yönetimi, Performans bölümüne 2009 yılında girmiştir ve halen eğitimi devam etmektedir. 2007 yılında ilk kez Genco adlı bir televizyon dizisinde başrol oynadı. Halit Ziya Uşaklıgil'in aynı adlı romanından uyarlanan Aşk-ı Memnu dizisinde Nihal'i canlandırmıştır. 14 Ocak 2011 Show TV'de başladığı Adını Feriha Koydum adlı diziyle ekranlara geri döndü. Adını Feriha Koydum dizinin 2. sezon finalinde diziden ayrılan Hazal 2012-2013 sezonunda Son Yaz-Balkanlar 1912 ile ekrana döndü. Ancak dizi az rayting aldığından yayından kaldırıldı.'(Vikip.)

Ülkemizde çok başarılı filmler çekiliyor.Yurt dışında adımızı duyuran yönetmenlerin sayısı da artıyor.

Ben istiyorum ki oyuncularımız arasından, bir Dünya yıldızı çıksın...

Sanıyorum bu yıldız: pek yakında Hazal Kaya olacak.. 

Neden olmasın.. Bizim de bir Sophia Lorenimiz, Gina Lolobrocida'mız  neden olmasın...

Evet.. Neden ?..

Hazal Kaya'nın yolu açık olsun...

Hazal Kaya'nın bölüm başına aldığı ücrete 10 bin TL zam yaptığı öne sürüldü. - 7

Hazal Kaya'nın bölüm başına aldığı ücrete 10 bin TL zam yaptığı öne sürüldü. - 7Hazal Kaya'nın bölüm başına aldığı ücrete 10 bin TL zam yaptığı öne sürüldü. - 7Hazal Kaya'nın bölüm başına aldığı ücrete 10 bin TL zam yaptığı öne sürüldü. - 7Hazal Kaya'nın bölüm başına aldığı ücrete 10 bin TL zam yaptığı öne sürüldü. - 7Hazal Kaya'nın bölüm başına aldığı ücrete 10 bin TL zam yaptığı öne sürüldü. - 7Hazal Kaya'nın bölüm başına aldığı ücrete 10 bin TL zam yaptığı öne sürüldü. - 7

 

Resimler :  http://magazin.tr.msn.com/magazinhaberleri.aspx?cp-documentid=253013132&page=7#image=16

.........

http://www.izlefullfilm.com/ay-buyurken-uyuyamam-izle.html

 

 

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..