Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Temmuz '12

 
Kategori
İlişkiler
Okunma Sayısı
923
 

Hep bana, hep bana diyen erkekler

Hep bana, hep bana diyen erkekler
 

Koca hafta çalışmışım bilmem kaç saat boşluk buldukça bloglara bakıyorum okumaya çalışıyorum. Yazasım bile yok içimden birşey gelmiyor çözülmesi zor boşluk arada yaşananlardan derken......Gözlerim açıldı beynim bir çalışmaya başladı ki resmen parmaklarıma klavye kullanırken motor takıp yazasım geldi.

Geçenlerde blog yazarı avukatımızın yazmış olduğu bir yazı vardı evlilikte mutlu olmanın 13 anahtarı. Bu onüç anahtarda kadınların ellerindeydi.

Kadın= Anahtar + kilit =mutlu evlilik

Yuvayı dişi kuş yapar erkek kuş ne yapar. ? Uyuz oldum asabiye bağlandım sonra düşündüm yaram var da gocunuyor muyum alakası yok. Tam aksi onüç değil bilmem kaç üç anahtar gibiyim deyip güldüm .

Sakinleşmeye başladım sanki neyse avukatımız öyle yazmış ya anahtarın hepsini de kadına bağlamış bende piskopata bağlandım hemen yorum yazacağım tabi, yorum yazamıyorum. Yoruma kapalı, mesaj atayım dedim onu da bilemedim mesaj gitmiyor amannn dedim kalsın.

Bugün bir tomar blog seçtim okumaya başladım aaa yine aynı tür yazı neymiş efendim yine evlilikte mutluluk kadına endesklenmiş. Kadınları çok mu saf görüyorlar anlamıyorum ki arı balını bırakır mı ?

Sen kadınını mutlu ediyorsan zaten kadın mutludur ve mutlu eder. Tek taraflı mutluluk olmaz ki..

^^ Kadın....Ben mutsuzum bu evlilikten birşey anlamıyorum, seninle birşey paylaşmıyoruz evliliğimiz kötüye gidiyor. Birşeyler yapmalıyız.

Erkek ...Ben hayatımından memnunum evliliğimden de sorun yok.^^

Böyle düşünen bir erkeğe ne yaparsın tabiki susarsın. ve KADIN SUSar .

Erkek tabiki mutludur ve sorun görmez. Akşam evine geliyor sıcak yemek hazır,ilgi alaka gösteren kadın, çocuklarına bakan sorunları ile ilgilenen kadın, çarşı pazar kadında evin içişleri bakanı kadın dış işleri bakanı erkek. Gece de adam isterse gönlünü eyle eeeee adalet mi bu ?

Kadın bakımlı olacak sülün gibi olacak kocasına hoş görünecek olmazsa karım bakımsız bilmem ne alternatif aramak erkeğin hakkı.

Ya hiç mi kadının canı yok, kadınlar bakımlı, sevimli hoş sohbet, ilgili şefkatli erkek istemeyez mi ? Hep erkekler mi ister ?

Sen işten on kantar suratla gelip seni bekleyen eşine ilgi göstermezsen, eline kumandanı alıp filmini sporunu izleyip gece de sırtını dönüp uyursan. Yok yada dönmez vazgeçer tıngır mıngır karınla tatlı uyumak istersen bu ne lahana bu ne perhiz ..

Temizlik bilmez hijyen bilmezsen, kendi tipine görüntüne bakmayıp birde 90-60-90 beklersen olmadı olsun istersen alternatifleri değerlendirirsen o zaman kadın niye istemesin şöyle atletik yapılı sözü hoş dinlenir yüzüne baktıkça içi açılan bir erkeği hayat sadece erkeklere mi ?

Yapmayın herşey kadına bağlı diyen beyler erkeği vezirde eden rezilde eden nasıl kadınsa kadını da rezilde eden vezirde eden erkektir.

Uzat bak elini birini oynat sonra ellerini birbirine doğru yaklaştır tokuştur tokuştur bakayım sonra çarp bak nasıl ses geliyor değil mi ? Anlayacağın tek elden ses çıkmaz ne varsa el ele bel bele birbirini seven anlayan hoş gören sayanda vardır.

Sev ki sevilesin...

Say ki sayılasın...

Hep erkeğe hep erkeğe olmaz...Birgün gelir kadının gözü açılır seninde cebin sonrasını bilemem bilirim de daha yazmaya cesaretim yok olduğunda yazacağım söz .

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Tülay Anne Merhaba Bu Güzel Tespitleriniz Üzerine Bende Bir Şeyler Eklemek İstiyorum,Sizi Sizlere Anlatarak.Sizin İki Dünyanız Var:Hayaller ve Gerçekler; Ne Acıdır ki Çoğunca Gerçeklerinizi Saçma Sapan Hayallerinize Feda Ediyorsunuz, Ta ki Yeminlerin Bozulmak İçin Söylendiğine Şahit Olduğunuz Güne Kadar.Biz Bu Ülkede Kız Kadın Gibi Düşünüyoruz da; Biraz da Siz Erkekler Gibi Düşünseniz! Ondan Sonra Erkekler Anlayışsız Oluyor.Ayrıca Yağmur Altında Zatürre Oluncaya Kadar Ağlayacak Erkek Modelinide,Ancak Ahlak Yoksunu Kanallardaki Kapitalist Dizi Filmlerin de Bulursunuz,Bu Gerçeği de Bilin İstedim Büyük Konuşmayayım Hani:) Efendim Önce Kendi Değerlerinizle Dost Olanı Sevin ve Ona Göre Hayatımıza Alalım Arkadaş Edinelim Derim! Fikriniz Bir, Zikriniz Bir,Yemeğiniz Bir,İçtiğiniz Bir, Espriniz Dahi Bir,Kültürünüz Bir Olsun.Her Şey Aşk,Kuş,Böcek Demek Değil ki! Haksız mıyım! İyi Erkekler Yalnız Köpekler Gibi Kaldırımlarında Yalnızlığını Yalarken; İyi Kadınlar Kötü Erkeklerin Evinde Tutsak..!

SİZ ve ben 
 18.12.2016 18:21
Cevap :
Doğru sözlere ne denir ki haklısın siz ve ben oğlum haklısın :) selam ve sevgiler..  20.12.2016 16:40
 

Bloğunuzun altına imzamı attım:) Kadınlar olmasa halimiz nice olurdu:( Kaleminize sağlık. Sevgiler.

Ata Kemal Şahin 
 10.08.2012 20:30
Cevap :
Bu da güzeldi :)) imzanız için tşk. ederim. gülümsedim valla selamlarımla :)  11.08.2012 9:48
 

O günler gelmez.... Bizde bu genetik arızalı kod oldukça !! sevgilerimle

engindurgal 
 06.08.2012 19:51
Cevap :
Genetik arızalı kod :)) bunu tuttum haklısınız valla :)ne güzel geldi çok güldüm :))) tşk. ederim sevgilerimle :)  07.08.2012 11:01
 

Ben de aksine sorunları 3 S'nin yarattığını düşünüyorum.Bunlar mutluluk vermez ki.Hepsi mecburiyet içerikli.Sevgi bir kere aşk değildir;aşkın murdar halidir.Saygı duyduğun bir erkeği öpemezsin ki. Hele sadakat...Eşime ihanet mi ediyorum diye hep gerilim içinde olursun.Hani bir oğlana da gizli bir bakış fırlat,dünya mı yıkılır.Yok yok bu 3 S'den kurtulduğunuz gün mutluluk başlar.Evlilik zaten abuk sabuk bir kurum.60 yıl ben kainat güzeliyle bile birlikte yaşayamam.Bir de bu 3 S filam olunca tam tekke.Amin inşallah,maşallah hahahahahahaha!

Kerim Korkut 
 06.08.2012 19:36
Cevap :
Alemsiniz valla :))) tamam bakalım dünya mı yıkılacak güzele bakmak sevaptır da insan zaten sevmediği birine 3 s yi nasıl göstersin amanınnn düşünemiyorum bile :)) bunlar olmazsa zaten birliktelik işkence olur bana göre tabi :))) ille de 3 s :) sevgi ve selamlar...  07.08.2012 11:03
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 175
Toplam yorum
: 2595
Toplam mesaj
: 0
Ort. okunma sayısı
: 750
Kayıt tarihi
: 20.10.07
 
 

9 Eylül Üniversitesi Maliye bölümü mezunuyum. Şiir dünyam, bir tane kitap çıkaracağım dedim ve  b..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster