Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Haziran '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Her başlangıç bizleri bitişe doğru götürür..

Merhaba arkadaşlar uzun zamandır siteye bakamıyordum eminim çok güzel yazılar yazıldı. Öncelikle yazan herkese teşekkürler o güzel yorumları burda bizlerle paylaştıkları için. Malum herkes tatil zamanı, iş yetiştirme zamanı derken bi koşuşturma içinde. Bende aynen öyleyim çünkü :) bi koşuşturma dır gidiyo bakalım nereye kadar. Dünya işi bitmiyo bitmezde, tam düzene koyuyorsunuz birşeyleri bu kez yeni şeyler ortaya çıkıyor..

''her başlangıç bizleri bitişe doğru götürür, geriye yaşanmışlık kalır , birde sonraki umutlar '' bu yazıyı bi yerde okumuştum ne kadar da güzel yazmış yazan .. zaten hayat ve yaşam adına ne kadar çok şey yazılır konuşulur , sonu olmayan bir yol gibi ..belkide yaşamanın manası bu hep birşeylerin peşinde koşuşturmak , amacımıza ulaşsakta ulaşmasakta .. sürekli koşuşturmak ...
 
Toplam blog
: 22
: 866
Kayıt tarihi
: 06.06.07
 
 

Tesadüf eseri bu siteyi buldum, çok da memnun oldum. Sanırım ben daha çok okumak için burdayım, a..