Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Aralık '11

 
Kategori
Siyaset
 

Her şeyi bilen adam konuşmuş!

Her şeyi bilen adam konuşmuş!
 

Çok bilen çok yanılır! Sen bunu hiç duymadın mı kardeşim?!!


Cumhurbaşkanımız Sayın Abdullah Gül’ün Atatürk Kültür, Dil ve Tarih Yüksek Kurumu üyeliğine atadığı Zaman Gazetesi yazarı, kendisini “ Kendimi bildim bileli milliyetçiyim.” diye tanımlayan adamdan bahsediyorum size. Hatırladınız mı onu?

Hani şu… Son dönemlerde, Türkiye’de her şeyi herkesten çok bilen siyaset bilimcisidir kendisi!.. Bilemedinizse, hala adını… Daha fazla merakta kalmayın efendim!

Ben söylerim size, onun adını: Mümtaz’er Türköne’dir kendisi…

"Akşamcı Atatürk'ü leblebi, peynir ve rakıyla yad etsin." deyivermiş!

Hazret… “ Ben Atatürk’e değil; Atatürkçülüğe inanmıyorum. “ buyurmuş!

Karl Marx’a inanıp; Marksizm’i reddetmek, Lenin’e inanıp, Leninist olanları dışlamak ne kadar tutarlı! ve inandırıcıysa!… Atatürk’e inanıp; Atatürkçülüğü reddetmek de o derece inandırıcı! ve tutarlıdır!

Bir de çaktırmadan... Atatürk’ü, Makyevelist, oportinist olmakla suçlamış! Haber Türk'e verdiği röportajında; Türkiye'de her şeyi herkesten çok bilen adam!

Akademik kariyeri boyunca Atatürk’e, Atatürkçülüğe saydırıp; sonra da Atatürk’le ilgili bir kurulun başına geçmek, eğer Makyevelizmin, oportinizm’in ağa babası, dik alası değilse!... Atatürk’ün ülkesini kurtarmak sonra da yeniden kurmak için yaptıklarının hiçbiri oprtinizm değildir kardeşim!

İnsan, beyniyle düşünür… Ağzıyla konuşur… Atatürk’ü Makyevelist ilan etmek, hangi siyaset bilimine, hangi akla, hangi mantığa yakışır?

Haber Türk Gazetesi’ne verdiği röportajında, son dönemin Türkiye’de her şeyi herkesten çok bilen adamı; bakın daha ne inciler döktürmüş! :

“Atatürkçülük darbecilik ideolojisidir.”

“Atatürkçülük sınıf atlamanın, itibar kazanmanın, emek vermeden ünvan elde etmenin en kestirme yoludur.”

“Atatürkçülük diye verimsiz, faydasız bir meslek üretildi.”

Yanlız ben yine de hakkını yemiyeyim. Zamanla konusunda içgüdüsel bir yeteneği olduğunu da kabul etmiş Atatürk'ün; Mümtaz'er Türköne, röportajının hemen başlarında... Bir de Atatürk'ün bayrak gibi, vatan gibi Türkiye'nin ortak paydası, ortak değeri olması gerektiğini de vurgulamış; röportajının başka bir yerinde.

Ne demiş atalarımız? " Yiğidi öldür; ama hakkını ver! "

Ama doğru ya!.. “ GDO Zarar verirse hayvana verir, insana bir şey olmaz! “ diyebilen birinin Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanı olabildiği bir ülkede!.. Akademik kariyeri boyunca Atatürk’e ve Atatürkçülüğe saydırmış birinin, Atatürk’ün kurduğu, kendi kişisel servetinin yarısını bağışlayacak kadar önemsediği bir kuruma yönetim kurulu üyesi olarak atanmasına hiç şaşırmamak gerekir herhalde!.. Bu caaanım ülkede!..

Dünya Tarihi’nin gördüğü en büyük Türk, Atatürk’e eline geçirdiği her fırsatta saydıranlar, döktürenler, laf sokuşturmaya çalışanlar, size sesleniyorum! Duyun sesimi! :

Bu gün eline geçen her fırsatta Atatürk’e hakaret edenler! Yarın mahşerde Atatürk’ün iki eli iki yakanızda olacak. Yaşadığınız sürece bunu sakın unutmayın.

 

 

 
Toplam blog
: 1349
: 1777
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..