Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

aygoz Özlem Eryoldaş

http://blog.milliyet.com.tr/aygoz1

24 Ağustos '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Heyecan ..

Heyecan ..
 

Nasıl bir heyecan,duyguymuş bu ?

22 ağustos'da Pozitif sonucunu elime aldığımdan beri kafamdaki sorularda benimle beraber dolanıyorlar.

Ya labaratuvar testi yanlışsa.

Ya başka bir hastalık varsa.

Neden bazı belirtiler bende yok .

Olayı öğrendiğimden beri internet başında araştırma içerisindeyim. Zaman geçmiyor sanki. Zaman geçsinki biran önce tam olarak görelim şu bebişi değil mi ama :((

Bugün kitapçıda bir bayan gördüm. Bebek kitaplarına bakıyordu. Baktım karnı şiş !

Hedefim belli artık. Yanına yaklaştım usulca. Zavallı kız beni görünce gülümsedi. Tabii bilmiyordu ki benden gelecek soru bombardımanını !

" Kaç aylık ?" Cevap: "Bir " Ne nasıl olur. Karını kocaman !.Bunu nasıl soracağım ben şimdi !
Kızcağız benim şüpheli bakışlarımdan anlamış olsa gerek " ben geçen sene apandisit ameliyatı geçirdim. Sorunluydu biraz. Şişlik kaldı göbeğimde" Ohh nasıl rahatladım anlatamam. Benim karnım dümdüz çünkü !

"Peki bulantın çokmu " "Evet" dedi kız. Eee benim yok ! Her hamilede olmayan bir belirti olduğunu unutma çabasındayım o anda nedense.

Sorularım daha uzayacaktı ama yapmadım.

Yarını bekliyorum heyecanla. Bakalım bizim fasulye görünecek mi ? Benim şüphelerde hafifler herhalde.

Benimle beraber heyecanıma orta olan tüm arkadaşlarıma tekrar tekrar çok teşekkür ediyorum !




Not: Hiç haberim olmadan yazılan ve beni çok duygulandıran arkadaşlarım !

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=59316 Emel Dedeoğlu

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=59045 Yaşam Çiçeklerim
 
Toplam blog
: 185
: 1494
Kayıt tarihi
: 10.03.07
 
 

Yazabilmenin özgürlüğüyle... İstanbul'un bir bahar sabahında dünyaya gelmişim. Keşfetmek, anlayabilm..