Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Temmuz '09

 
Kategori
Aile
 

Heyecantı

Heyecantı
 

Dün akşam ben mutfakta uğraşıyorum Seloş da babasıyla yanımda laflıyor. Ben10 diye bir kahramanın da atletini giymiş babası “annesi de ne güzel atlet bulmuş oğluma yaa hem de sordu nerde satılıyor diye pazarda aradııı bulduuu” diyince Seloş “baba” dedi “bulunca insan mutsuz oluyor” “yok oğlum insan aradığını bulunca niye mutsuz olsun mutlu olur” cevabını alınca da Selimin lafı aynen şu oldu. “ben eşyalarımı ararken içimde bir heyecantı oluyor ama bulunca o heyecantı geçiyor yani mutsuz oluyorum”

Son zamanlarda Selim Bey kendisi giyiniyor. Geçen yılki 23 Nisan için alınan kıyafetin papyonu mutlaka her kıyafetle takılıyor. Bir de jöle sürülmeden çıkılmıyor ya da bize mi birileri geliyor yine hemen jöle kutusu alınıp banyoya koşuluyor. Ama ayar yok tabi kontrol etmezsen bütün kutuyu aynı saç tutamına sürüp geliyor. “Oğlum bak çok jöle sürersen baban gibi kel olursun” dedim bu sabah “noolurki dedi dökülürken acıyor mu ki” “yok acımaz ama şekil verecek saçın kalmaz” dedim. “Bişey olmaz anne o zaman ben de kuaför olurum başkasının saçına şekil yaparım” diyerek noktaladı.

 
Toplam blog
: 39
: 625
Kayıt tarihi
: 31.07.07
 
 

34 yaşına girdim profilde hala 30 yazıyor bir türlü değiştirmeyi beceremedim, dur bakalım bu sefe..