Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Kasım '10

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Hoşgeldin bebeğim

Küçük prenses nihayet aramıza teşrif etti blog dostlarım.

Küçük hanım ilk günden hayatımı alt üst ettiği için malesef bir süre sizlerden istemedende olsa uzak kaldım. Şimdi aynı hızla devam ...

Hanımefendi yaklaşık 49 cm boyunda ve 2.900 olarak doğdu beni yakından görenler çok iyi bilir ben en az 1 metre falan doğar diyordum :)

Şimdilik aynı babası neredeyse kopyası denilebilir allah biliyor ya bazen takılıyorum bu çocuk benden değil diye :)

Bilge hanımdan kısa kısa notlar;

Bir kere hayatı çok monoton yiyiyor çok af edersiniz yapıyor ve ağlıyor :)

Yani anlayacağınız tipik bebek hareketleri ama sıkı durun dostlarım o da ellerini çok hızlı kullanıyor ve bilgisayarı sanki daha önce tanıdığı bir şeymiş gibi merakla kurcalıyor bu velet daha 6 aylık :)

Sonraki yazılarımda sıkça ondan bahsedeceğim fakat şimdilik bu kadar.

Sevgiyle kalın

H.A. 9.11.2010

 
Toplam blog
: 50
: 3085
Kayıt tarihi
: 31.10.06
 
 

Merhaba hayatta herkesin söyleyeceği birkaç cümlesi vardır, ben de ‘söyleyeceklerim var’ adlı bir kö..