Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Murat GÜLCEK - Yakamoz35

http://blog.milliyet.com.tr/gulcek

11 Ağustos '09

 
Kategori
Futbol
 

Hoşgeldin süper lig

Hoşgeldin süper lig
 

2009 – 2010 Turkcell Süper ligi nihayet beklenen başlangıcı yaptı. Tüm takımlarımıza şimdiden başarılar dileyerek başlamak istiyorum yazıma.

İlk maçta geçen senenin şampiyonu ve kupa galibi Beşiktaş ile geçen sene büyük takımlara tabiri caizse kök söktüren İstanbul Büyükşehir Belediye 'yi izleme imkanı bulduk. Açılış maçında maalesef son şampiyon üç puanla tanışamadı.

Flaş bir teknik direktör transferiyle lige başlayan Galatasaray ise zor maçta Gaziantep' i yenerek bu senede ne kadar etkili olacaklarının sinyali verir gibiydi.

Zorlu bir lig olacağı ilk maçlardan belli oldu. Trabzonspor' un son senelerin flaş takımı Sivasspor' u Sivas' ta yenmesi haftanın sürpriziydi bence. Sivas' ta Anderlecht' i dize getiren Sivasspor, Trabzon karşısında etkisiz kalarak ligede kötü bir başlangış yapmış oldu.

Tabii benim için en önemli maç Fenerbahçe maçıydı. Maçtan önce Fenerbahçe' nin Denizli'deki kötü mazisi herkesde merak konusu olmuştu. Üstelik o senede Fenerbahçe'nin teknik direktörü C.Daum 'du. 1183 gün sonra kader C.Daum' u yine Denizli'de tatsız mı karşılayacaktı derken beklenen olmadı ve Fenerbahçe maçı rahat bir şekilde kazandı.

Fenerbahçe' nin Honved maçından sonra çok sinirlendiğim için maçla ilgili yazı yazmadım. Bu tip karşılaşmalarda turu garantilesende maçı kazanaksın. Hem bu ülke puanı açısındanda çok önemli. Son dakikada gelen beraberlik golü benim oldukça canımı sıktı. Futbolcular maç içinde çok lakayıt oynadılar diye düşünüyorum. Bunlarıda yazmadan geçmek istemedim.

Denizlispor maçı için çok fazla yazılacak bir şey yok aslında. Denizlispor' u hiç beğenmedim. Bolu ve Honved maçında olduğu gibi Fenerbahçe' nin gollü kazanması gereken bir maçtı. Fenerbahçe' li futbolcuları bu maçtada ciddiyetten uzak buldum. Atılamayan goller bana maçın önemsenmediği havasını verdi. Bu kadar gol pozisyonuna karşı maçın 80' li dakikalara kadar bir farkla devam etmesi büyük bir riskti. Vederson' un yaptığı hareket tamamen hakem insiyatifine kalmış bir pozisyondu. Eğer o pozisyonda hakem penaltı vermiş olsaydı maçın berabere bitme imkanı çok yüksekti. Umarım Daum bu konuda futbolcularına gereken uyarıları yapmıştır.

Sonuç olarak Fenerbahçe' nin lige güzel bir deplasman galibiyetiyle ve lider olarak başlaması çok güzel. Dilerim ki Fenerbahçe liderliği son haftaya kadar taşıyarak ligi başladığı gibi bitirir ve şampiyon olur. Bu sene Fenerbahçe' de bunu gerçekleştirebilecek gücü görüyor ve hissediyorum.

Murat GÜLCEK.

Bu blog Canlı Maç Anlatımı sayfamızda da yayınlanmaktadır

 
Toplam blog
: 150
: 1014
Kayıt tarihi
: 25.04.07
 
 

İzmirliyim;Şehrimi ve ülkemi seviyorum.Yaşamayı seviyorum. Eğlenmeyi, eğlendirmeyi seviyorum..