Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Haziran '16

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Hoşgeldin

Hoşgeldin
 

Hoş geldin iki gözüm. Hoş geldin.

Söyledim yüzüne de bunu ancak, çok şey hissetsem de, -şımarma diye- hepsini ifade etmedim. Sustum sadece ve gözlerine baktım, oysa bilsen içimden  o an neler neler geçirdim.

Hoş geldin çölde vaham.

Yüzümü ısıtan sıcak gün ışığı. İkindinin son pembesi.

Kendisi güzel, sevdası güzel. 

Sevinci güzel, cefası güzel. 

Hasreti güzel vuslatı güzel.

Bakışı güzel, duruşu güzel, gülüşü güzel.

Yarımım,  tırnağım, üzümüm.

Kısa dedin, uzun gittin.

Az yazdın,  pek aramadın, çokça merak ettirdin ve sonrası.

Söylediğinden iki gün erken çıktın karşıma. Sürprizlerin en güzeli. Paha biçilemezi.

Hoş geldin.

Yürürken baktım, gökte düğün yapıyordu kargalar öbek öbek. Tomurcuklardan çiçekler açmış yeni yeni  ve davullar çalınıyor yüreğimde hepsi  senin için. Kutlamalar başlamış senin dönüşün şerefine.

Döndün ya şükür sağ salim.

Hoş geldin. Şehrime, kalbime hoş geldin.

 

 
Toplam blog
: 148
: 384
Kayıt tarihi
: 21.09.07
 
 

Merhaba...  Üniversite mezunu Kamu İdaresinde  çalışan bir bayanım. Ankara'da iki oğlumla yaşıyorum..