Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mayıs '13

 
Kategori
Siyaset
 

Hostesin dudak boyası çok önemli....

Hostesin dudak boyası çok önemli....
 

Bugünlerde herkesin duyduğu iki haber var. Biri hosteslerin dudak boyası diğeri ise mecliste milletvekillerinin menfaatleri!

TBMM’sindeki bu kıyak hazırlığı basından duyar duymaz kızdım bende herkes gibi. Feysbuk tan bir mesaj yayınladım; “bu yasayı çıkartırlarsa, gelin yemin edelim ve bu mevcut vekillere bir daha oy vermeyelim” diye. Bu işe kızan ve kurusıkı atan arkadaşlarım bile buna cesaret edemediler. Hiç kimse “ evet, tamam yemin olsun vermeyeceğim” diyemedi. Kimse sosyal medya üzerinden bu tepkiyi bile koyamadı. Günümüzde müthiş bir araç olan sosyal medyaya üzerinden bile bir tepki veremiyoruz.

Sabah haberlerini dinlerken bir de ne göreyim; bir süre önce yasak getirilen hosteslerin kırmızı dudak boyası yasağı kaldırılmış. Haberde; efendim bu olaya büyük tepki oldu ve o kararı alanlar geriye adım attılar ve artık hosteslerin kırmızı dudak boyası kullanması serbest oldu. Vay beee….

Elbette hosteslerin kırmızı dudak boyası memleketin ve milletin asli sorunlarından çok daha önemliydi! Çünkü bu millet sapık, cahil. A.Nesine hak vermeyelim mi şimdi.

Bu millete müstahaktır bu tür idareciler. Bu millet hep karanlığa taş atar. Bu millet büyük kafalı değil küçük kafalıdır. Çünkü onları büyük kafa idare etmiyor. İşte bir ben, söz verdim. Ama kimse bu sözü veremedi. Muhalefeti- iktidarı, kim olursa olsun” bunlara oy vermeyelim” diyemediler. Sonra da çıkmışlar milletvekilleri kendilerine kıyak yapmışlar, zırvasına. Peki sen kendin için ne yaptın?

 
Toplam blog
: 358
: 1023
Kayıt tarihi
: 03.09.08
 
 

  Ne elimde garantim var ikinci bir soluğu almaya Ne aklım erer dünyayı yıkıp ta yeniden ya..