Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Temmuz '11

 
Kategori
Deneme
 

İflah olmaz duygularımın korkaklığı

İflah olmaz duygularımın korkaklığı
 

Bedenimizde sakladığımız, kendimize dahi anlatamadığımız iflah olmaz duygularımız vardır. 

Belki de bunu söylemeye dilimiz varmaz. Saklarız bu duyguları can bedenden çıkana dek! 

Tarifi olmayan gizemler yükleriz. İnadına üzerini beton ağırlıklarla örteriz ki bu suskunluk canımıza yetsin ve bir daha dile gelmesin. Öyle zamanlar vardır ki çaresizliğin tavan yaptığı anlarda dahi fısıldayamayız. Gün o gündür der, ha gayret dilimizin ucuna gelir, oysa nafile yeltenişlerdir bunlar. 

Üzerine örttüğümüz ağır beton parçası önümüze çıkar, aniden dile gelerek bize hesap sorar. Ve kararını kesinlikle değişmeyeceğine inanmıştık imalı bakışları yüreğinizi deler geçer. Anlarsınız başınız öğe eğilir, böylece her türlü çıkışınız çaresizliğin girdabında boğulur gider. 

İşte ben bu duygular içindeydim. İflah olmaz duygularım kanatlanmışçasına uçup üzerime doğru çöreklendi. Ben yine çaresiz, ben yine hüzünlerimle baş başa kaldım. Bir kez daha anladım ki ben bu yükle yaşamaya mahkûmum! İflah olmaz duygularım beni yönetmeye devam edecek. Her ne kadar ben bunları dile getirmeye cesaret edemesem de! 

Tahammülsüzlüklerim olsa bile ben bunu asla kendime anlatamayacağım. Belki bana asabi sorularınız olacak, neden korkuyorsun? Hangimizde bu duygular yok diye teselli edeceksiniz. Kim bilir belki de bu duygulara sahip olduğunu farkına varanlar benim kadar korkak değiller. Eğer ki derdiniz bana bunu itiraf ettirmekse. Kabul, itiraf ediyorum ben korkağım! 

İflah olmaz duygularımı dile getirip anlatamıyorum. Çünkü ben, garip duygularımın korkaklığını yaşıyorum… 

Keşke keşke sizler kadar cüretkâr olabilsem, sizler kadar cesaretim beni gayretlendirse, sizler kadar korkmadan haykırabilsem, çaresiz hastalığında bir şeyler yapabilsem. Biliyorum, ona ölümü yakıştıramadığım için korkağım. Duygularımı dile getiremediğim için korkağım. Onu kaybetmekten korktuğum için korkağım. Sen ölmeyeceksin yalanını söylemediğim için korkağım. 

G.Kasalar 

 
Toplam blog
: 30
: 4303
Kayıt tarihi
: 26.08.10
 
 

Bazen hüzünlü, bazen sinirli, çoğu zaman keyifli olmayı severim. Aşk meşk, masallarına inanmamayı, r..