Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Eylül '09

 
Kategori
Özel Günler
 

İki 20, bir 10, bir de 5'cağız

İki 20, bir 10, bir de 5'cağız
 

20'li yaşlarım:)


Bugün benim doğum günüm. Kendim için bir dilek/şiir yazdım. Şiirimi de, belki de dünyanın gelmiş geçmiş en güzel düetiyle taçlandırdım; Marilyn Monroe ve Nat King Cole'ün düetiyle.

Yaşı sorulduğunda
- O sevimli, yaramaz kız çocuğu edasıyla -
Üç 20, bir 30, bir de 5'cağız...demişti,
Muazzez İlmiye Çığ...

Şimdi ben, yaşım sorulduğunda,
Aynı edayla
Ve
Değerli Çığ'ın, yüksek izinleriyle,
İki 20, bir 10, bir de 5'cağız...diyeceğim.
Ve hepsinden önemlisi,
Kendime;
Onunki kadar uzun ve saygın
Bir yaşam dileyeceğim...



http://fizy.com/s/176euv


 
Toplam blog
: 261
: 2212
Kayıt tarihi
: 23.07.07
 
 

1954 Antalya doğumlu ve Antalyalı'yım. Ülkemin ve özellikle bu şehrin sevdalısıyım. Sanatın pek çok ..